Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Комунікативні концепції та технологічні інновації у дизайні сучасного плакату

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мельник, Оксана Ярославівна
dc.contributor.author Штець, Віктор Олексійович
dc.date.accessioned 2020-05-24T09:17:58Z
dc.date.available 2020-05-24T09:17:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мельник О. Я., Штець В. О. Комунікативні концепції та технологічні інновації у дизайні сучасного плакату // Культура і сучасність. 2019. № 1. С. 75-80. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/996
dc.description The purpose of the article is the appearance of actual trends in the development of a modern poster; disclosure of сommunication concepts and technological innovations in poster design of the end of XX - beginning of XXI century. The methodology of the research involves the use of general scientific (theoretical and empirical) as well as special research methods. In particular, the methods of abstraction and extrapolation, the method of visual observation have been applied; methods of system-comparative and formal analysis, the method of induction for the systematization of visual material. The scientific novelty of the work consists in expanding the understanding of the essence of the modern poster in the context of technological progress. Conclusions. It is proved that under the influence of the development of technologies (computer in particular), there are new means of artistic expression in the poster, allowing to effectively implement graphic communication in modern conditions. The variety of creative experiments and author's methods influencing the development of the poster, including in the electronic environment, is underway. uk_UA
dc.description.abstract Метою роботи є вияв актуальних тенденцій розвитку сучасного плакату; розкриття комунікативних концепцій та технологічних інновацій у дизайні плакату кінця ХХ - поч. ХХІ ст. Методологія дослідження передбачає застосування загальнонаукових (теоретичних і емпіричних) та спеціальних методів дослідження. Застосовано, зокрема, методи абстрагування та екстраполяції, метод візуального спостереження, метод системно-порівняльного та формального аналізу, метод індукції для систематизації візуального матеріалу. Наукова новизна роботи полягає у розширенні розуміння суті сучасного плакату у контексті технологічного прогресу. Висновки. Доведено, що під впливом розвитку технологій (комп‘ютерних зокрема), з‘являються нові засоби художньої виразності в плакаті, що дозволяють ефективно здійснювати графічну комунікацію у сучасних умовах. Актуалізується багатоманіття творчих експериментів та авторських методів, що впливають на формотворення плакату, у тому числі в електронному середовищі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject засоби виразності uk_UA
dc.subject плакат uk_UA
dc.subject технологічні інновації uk_UA
dc.subject комунікація uk_UA
dc.title Комунікативні концепції та технологічні інновації у дизайні сучасного плакату uk_UA
dc.title.alternative Сommunication сoncepts and technological innovations in the design of a modern poster uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу