Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джан, Бібо
dc.date.accessioned 2020-09-09T12:04:00Z
dc.date.available 2020-09-09T12:04:00Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Джан Бібо Словесно-літературні основи оперної поетики доби романтизму : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Джан Бібо ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2011. 18 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2112
dc.description The Dissertation is devoted a problem of interaction of verbally-literary and musical plans, means of opera creativity as bases of the musical conception of an opera of Romanticism epoch. Studying verbal logos-forms and the musical-thematic maintenance of an opera in the course of understanding and interpretation of opera idea becomes a research basis. In the connection verbal creativity of composers of the Romanticism period is considered as the precondition of development of the synthetic form of an opera. The conception of the musical conception of an opera is put forward; leading ways of its interaction of verbal and musical plans are defined: the generally-rhetorical and detailing characterologic. The analytical way proves a duality of conceptions of operas of S. Guno and P. Tchaikovsky created on the basis of the literary primary source. Definition of leading lines and semantic functions of musical conceptions of operas of Russian composers on plots of «small tragedies» of A. Pushkin, works of M. Mussorgsky, N. Rimsky-Korsakov allows to offer genre typology of opera compositions on the basis of ways and receptions of musical comprehending of a word. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі взаємодії словесно-літературного і музичного планів, засобів оперної творчості як основи музичної концепції опери доби романтизму. Основою дослідження стає вивчення словесних логоформ і музично-тематичного змісту опери в процесі розуміння та інтерпретації оперної ідеї. У зв'язку із цим словесна творчість композиторів періоду романтизму розглядається як передумова розвитку синтетичної форми опери. Висувається поняття музичної концепції опери, визначаються провідні способи взаємодії її словесного та музичного планів: узагальнено-риторичний та деталізовано-характерологічний. Аналітичним шляхом доводиться подвійність концепцій опер Ш. Гуно і П. Чайковського, створених на основі літературного першоджерела. Визначення провідних рис і семантичних функцій музичних концепцій опер російських композиторів на сюжети «маленьких трагедій» О. Пушкіна, творів М. Мусоргського, М. Римського-Корсакова дозволяє пропонувати жанрову типологію оперних творів на основі способів і прийомів музичного осмислення слова. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська державна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject оперна поетика uk_UA
dc.subject словесно-літературна основа uk_UA
dc.subject романтизм uk_UA
dc.subject словесно-літературна основа опери uk_UA
dc.subject музична концепція опери uk_UA
dc.subject музичне осмислення uk_UA
dc.subject семантичні функції музики uk_UA
dc.subject оперна ідея uk_UA
dc.subject розуміння uk_UA
dc.subject інтерпретація uk_UA
dc.subject процес метафоризації в музиці uk_UA
dc.title Словесно-літературні основи оперної поетики доби романтизму uk_UA
dc.title.alternative Verbally-literary bases of opera poetics of Romanticism epoch uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу