Короткий опис(реферат):
Основний зміст дисертації становить наукове обґрунтування методики становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі.
Ґрунтуючись на теоретичному дослідженні специфіки досліджуваного феномена, визначено сутність творчого потенціалу студентів мистецьких вищих навчальних закладів та його структурні компоненти: мотиваційний, емоційний, інтелектуальний, комунікативний та операційний.
На основі авторської концепції про важливість реалізації творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі розроблено критерії та показники рівня його сформованості; досліджено зміст, педагогічні умови; апробовано експериментальну методику поетапного становлення творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів, яка грунтується на принципах особистісно орієнтованого підходу.
Суть розробки, основні результати:
The main content of the dissertation presents the scientific substantiation of the methods for the maintenance of future music performers creative potential in the orchestra class.
Based on the theoretical investigation of the examined phenomenon specificity, the essence of the creative potential of students at art higher educational establishments has got its determination, as well as its structural components: motivational, emotional, intellectual, communicative, and operational.
On the basis of the author’s concept about the importance of realization of future music performers creative potential in the orchestra class; the criteria and indexes for the levels of its forming-up have been worked out; the content, pedagogical conditions have been examined; experimental methods for step-by-step maintenance of the creative potential of students at higher educational establishments have got its approbation, which are based on the principles of person-oriented approach.