Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головач, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2020-12-17T13:24:06Z
dc.date.available 2020-12-17T13:24:06Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Головач Н. М. Маркетинг культурно-дозвіллєвих послуг: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / Наталія Миколаївна Головач. Київ : НАКККіМ, 2018. - 12 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2474
dc.description Маркетинг культурно-дозвіллєвих послуг: методичні рекомендації до практичних занять і самостійної роботи студентів освітнього рівня «Бакалавр» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» містить методичні рекомендації до практичних занять, зміст практичних занять, методичні рекомендації до самостійної роботи студентів, завдання для самостійної роботи студентів та екомендовану літературу uk_UA
dc.description.abstract На сучасному етапі специфікою сфери культури є те, що вона включає як некомерційну (нонпрофітну) діяльність, так і комерційну (надання платних послуг). Відповідно кожен заклад культури повинен створювати, надавати та оновлювати конкурентоспроможні культурно-дозвіллєві послуги, враховуючи запити населення, а це вимагає використання маркетингу. За допомогою маркетингу відбувається аналіз ринку, попит населення на ті чи інші послуги, стратегія просування культурно-дозвіллєвевих послуг на ринок тощо, що сприяє більш ефективній діяльності закладу культури. Мета курсу – надати студентам знання з основ маркетингу, що стануть у нагоді при розробці та просуванні культурно-дозвіллєвих послуг, сприятимуть набуттю вмінь і навичок ефективного управління закладами культури. Завдання курсу – розкрити особливості маркетингу культурно-дозвіллєвих послуг, проведення маркетингового дослідження та етапи створення й просування нових культурно-дозвіллєвих послуг. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject культурно-дозвіллєві послуги uk_UA
dc.title МАРКЕТИНГ КУЛЬТУРНО-ДОЗВІЛЛЄВИХ ПОСЛУГ uk_UA
dc.type Learning Object uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу