Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

ЦІННІСНА СКЛАДОВА ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ВИМІРАХ КУЛЬТУРНИХ ПРАКТИК ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Оксана, Гавеля
dc.date.accessioned 2021-04-14T15:02:03Z
dc.date.available 2021-04-14T15:02:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гавеля О. Ціннісна складова персонального брендингу обдарованої особистості у вимірах культурних практик глобалізованого світу / Оксана Гавеля // European philosophical and historical discourse : scientific journal. - Praha : BEROSTAV DRUŽSTVO, 2019. - Volume 5 Issue 4. - P. 92-97 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2746
dc.description The article describes the mechanisms of the personal branding of a gifted person in the dimensions of cultural practices of the globalized world. The author identifies the cultural component of the brand, which allows building relationships with the consumer on trust, confidence in the existence of a direct link of the brand values with its own value system. New branding approaches have been identified in which electronic culture is actively used. Thanks to the use of 3D technologies, participants in cultural practices can make the most accurate understanding of the cultural values and personal brand of the gifted person. It is stated that in the conditions of commercialization of branding, the participation of persons in cultural practices requires from them the development of the personal activity, the ability to take care of their being, the ability to identify and emphasize their individuality. uk_UA
dc.description.abstract The article describes the mechanisms of the personal branding of a gifted person in the dimensions of cultural practices of the globalized world. The author identifies the cultural component of the brand, which allows building relationships with the consumer on trust, confidence in the existence of a direct link of the brand values with its own value system. New branding approaches have been identified in which electronic culture is actively used. Thanks to the use of 3D technologies, participants in cultural practices can make the most accurate understanding of the cultural values and personal brand of the gifted person. It is stated that in the conditions of commercialization of branding, the participation of persons in cultural practices requires from them the development of the personal activity, the ability to take care of their being, the ability to identify and emphasize their individuality. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject персональний брендинг uk_UA
dc.subject обдарована особистість uk_UA
dc.subject культурні практики uk_UA
dc.subject глобалізований світ uk_UA
dc.subject ціннісна складова uk_UA
dc.title ЦІННІСНА СКЛАДОВА ПЕРСОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ВИМІРАХ КУЛЬТУРНИХ ПРАКТИК ГЛОБАЛІЗОВАНОГО СВІТУ uk_UA
dc.title.alternative VALUABLE COMPONENT IN THE PERSONAL BRANDING OF A GIFTED PERSON IN THE CONTEXT OF THE CULTURAL PRACTICES OF THE GLOBALIZED WORLD uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу