Короткий опис(реферат):
Мета роботи– дослідити, як відбувається естетичне виховання студентів з інвалідністю у вищих закладах
освіти м. Познань. Методологія дослідження полягає в застосуванні компаративного, ресурсного та
гуманістичного методів. Ідеї та концепції естетичного виховання як важливого засобу формування особистості
та інтеграцію людей з особливими потребами в соціум. Наукова новизна роботи полягає в особливості
використання мистецтва на прикладі двох університетів у Познані, участь студентів з обмеженими
можливостями в культурних проектах, організованих через спеціальні центри – бюро до справ людей з
інвалідністю. Висновки. Розкривається естетичне виховання студентів з інвалідністю як цілеспрямований і
планомірний процес з метою формування естетичних понять, смаків та ідеалів, ставлення до професії, природи,
мистецтва, суспільства, побуту, спілкування, взаємовідносин
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the work is to investigate the embodiment of aesthetic education of students with disabilities in
higher educational institutions in Poznan. The research methodology is based on the comparative, resource and
humanistic methods. Ideas and concepts of aesthetic education were considered as an important means of personality
formation and integration of people with special needs into society. The scientific novelty of the work lies in the study
of peculiarities of the use of art on the example of two universities in Poznan, the participation of students with
disabilities in cultural projects organized by special centers – Office for people with disabilities. Conclusions. The
aesthetic education of students with disabilities is revealed as a purposeful and planned process with the aim of forming
aesthetic concepts, tastes and ideals, attitudes towards profession, nature, art, society, everyday life, communication,
relationships etc