Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воробйова, Наталія Петрівна
dc.date.accessioned 2021-07-05T13:05:40Z
dc.date.available 2021-07-05T13:05:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/3069
dc.description У результаті опанування навчальної дисципліни здобувачі набують такі компетентності: загальні: – знання предметної галузі та розуміння професійної діяльності; – здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; – спроможність генерувати нові ідеї (креативність); – уміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми; – спроможність виявляти ініціативу та підприємливість; – готовність реалізувати свої права й обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демо-кратичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини та громадянина в Україні; – здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності та досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної галузі, її місця в загальній системі знань про природу й суспільство та в розвитку суспільства, техніки й технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя; фахові: – здатність критично усвідомлювати взаємозв’язок між куль-турними, соціальними й економічними процесами; – спроможність аналізувати економічні, екологічні, політичні, правові, соціологічні, технологічні аспекти формування ринку культури; – уміння використовувати адекватний професійний інструментарій для розробки й оперативного управління соціокультурними проєктами; – спроможність діяти соціально відповідально; – готовність дотримуватися норм професійної етики в процесі вирішення соціальних, культурних та економічних питань; – уміння розробляти й упроваджувати сучасні форми забезпечення соціокультурного партнерства; – здатність розробляти соціокультурні проєкти та забезпечувати їх операційну реалізацію; – спроможність організовувати роботу з різними стейкхолдерами соціокультурної діяльності. uk_UA
dc.description.abstract Теорія та історія дозвілля : методичні рекомендації до семінарських занять і самостійної роботи для здобувачів освітнього ступеня «Бакалавр» спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» / розроб. Н. П. Воробйова. Київ : НАКККіМ, 2021. 32 с. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв uk_UA
dc.subject Теорія та історія дозвілля, бакалавр, менеджмент соціокультурної діяльності uk_UA
dc.title Теорія та історія дозвілля uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу