Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає у дослідженні використання соціокультурного простору міста у туристичній
діяльності. Методологія дослідження передбачає застосування історичного, бібліографічного та аналітичного
методів. Наукова новизна роботи полягає в обґрунтуванні доцільності та застосування нової концепції
соціокультурного простору міста, що відіграє основну роль у статусі самого міста, його місцезнаходження,
особливості ландшафту, наявність культурних пам'яток, історичного минулого. Висновки. Визначено що
міський простір відображає процеси сучасної культурної дійсності та виражений в артефактах міського життя,
об'єктах туристського показу. Доведено що для споживання туристських послуг сучасна туристична індустрія
формує територіальні міські бренди. Використовуючи привабливі образи та історичні й соціокультурні об'єкти,
які забезпечують мандрівникові можливість вільного орієнтування в отриманні нових вражень, що сприяють
унікальності та своєрідності міста
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article. Is to study the use of socio-cultural space of the city in tourism. The methodology
involves the use of historical, bibliographic, and analytical methods. The scientific novelty of the work is to
substantiate the feasibility and application of a new concept of socio-cultural space of the city, which plays a major role in the status of the city, its location, landscape features, cultural monuments, historical past. Conclusions. It is
determined that the urban space reflects the processes of modern cultural reality and is expressed in the artifacts of
urban life, objects of tourist display. It is proved that for the consumption of tourist services the modern tourist industry
forms territorial city brands. Using attractive images and historical and socio-cultural objects that provide the traveler
with the opportunity to freely navigate in obtaining new experiences that contribute to the uniqueness and originality of
the city