Короткий опис(реферат):
The purpose of the article is a research of the modern advertising poster. As we study the poster, we study the psychological impact of the advertising poster on society. Our goal is to identify the means of the impact of modern advertising on the consumer and to evaluate the trend of development. Methodology. The methodological basis is based on the principle of a systematic approach and a comprehensive study of modern advertising. To analyze the psychological impact of the poster on the society we use: empirical and theoretical methods. We have considered the method of comparative analysis on the basis of literature on the topic of research, as well as scientific and methodological documentation. The systematization of the material is based on analysis and synthesis techniques. Scientific novelty. The scientific article investigates the means of the psychological influence of advertising on society for the first time. On the basis of our research, the definition of visual means and compositional principles of construction of advertising, substantiation of the expediency of the poster, and aesthetic appeal with the use of stylistic design, the effects of the psychological influence of the poster on the society are considered. Conclusions. To sum up, we conclude that advertising manipulates our subconscious. Analyzing the publications and trends of the poster development, it is revealed that it has long ceased to be of informative nature only and is considered as a means of influencing human consciousness. By imposing new values, it shapes attitudes towards the world and turns one into a doer of external will. Unfavorable results of social processes exacerbate stress, and work on the problem begins. As a result, it is concluded that public banners should not interpret social difficulties, but offer alternatives focused on the emotions of love, etc.
Суть розробки, основні результати:
Метою дослідження є розвиток сучасного рекламного плакату. Через дослідження плакату ми розглядаємо, як сучасний рекламний плакат психологічно впливає на суспільство. Нашою метою є визначення засобів впливу сучасної реклами на споживача та оцінення тенденції розвитку реклами. Методологія дослідження. За методологічну основу взято принцип системного підходу та комплексного дослідження сучасної реклами. Для аналізу психологічного впливу плакату на суспільство використано загальнонаукові методи дослідження: емпіричні та теоретичні, метод аналізу спеціалізованих ресурсів та наукових публікацій за тематикою. Нами було розглянуто метод порівняльного аналізу на основі літературних джерел за темою дослідження, а також нормативної науково-методичної документації. Систематизований матеріал здійснений на основі прийомів аналізу та синтезу. Наукова новизна. У науковій статті нами досліджено вперше, як засоби сучасного рекламного плакату психологічно впливають на суспільство. На основі нашого дослідження, визначення образотворчих засобів та композиційних принципів побудови реклами, обґрунтування доцільності рекламного плакату та естетичної привабливості, завдяки використанню стилістики дизайну, розглянуті наслідки психологічного впливу рекламного плакату на суспільство. Висновки. Підводячи підсумки, можна дійти висновку, що реклама вправно маніпулює нашою підсвідомістю. Аналізуючи публікації та дослідивши сучасні тенденції розвитку плакату, виявили, що вона давно перестала нести просто інформаційний характер і вважається одним з найсильніших засобів впливу на людську свідомість. Зараз нав`язуючи нові цінності, установи, вона формує ставлення до світу, і перетворює людину на виконавця сторонньої волі. Несприятливі результати соціальних процесів збільшують стресовість, і починається робота на проблему, її культивація. В наслідок чого,дійшли до висновку що громадські банери мають не інтерпретувати соціальні труднощі, породжуючи страхи, а пропонувати альтернативи фокусуючи увагу на емоціях любові, веселощів, патріотизму і що аналогічне