Короткий опис(реферат):
Мета пропонованої статті полягає у визначенні жанрово-стильових та виконавських особливостей збірки «П‘єси для саксофона» О. Мельника та Ф. Микитюка та їх значення у навчально-виховному процесі юних музикантів. Методологія дослідження ґрунтується на використанні методів: текстологічного та джерелознавчого – при опрацюванні музикознавчих джерел з обраної теми; стильового та інтонаційного аналізу – для визначення жанрово-стильових та виконавських особливостей аналізованих етюдів. Наукова новизна роботи полягає в актуалізації нотографічного матеріалу, проаналізованого вперше та окресленні доцільності його використання у навчальних закладах мистецького профілю України. Висновки. Збірка «П‘єси для саксофона» О. Мельника та Ф. Микитюка спрямована на освоєння юними музикантами різножанрових мініатюр, відтак, спрямованих на вироблення у них навиків виконання різних технічних, динамічних та артикуляційних прийомів. Аналізоване видання збагатило педагогічний репертуар саксофоністів та використовується у навчальному процесі юних виконавців
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to determine the genre-style and performance features of the collection «Plays for Saxophone» by O. Melnyk and F. Mykytyuk and their importance in the educational process of young musicians. The methodology of the research is based on the use of methods: textual and source – in the study of musicological sources on the selected topic; stylistic and intonation analysis – to determine the genre-style and performance features of the analyzed sketches. The scientific novelty of the work lies in the actualization of the notographic material, analyzed for the first time and outlining the feasibility of its use in educational institutions of art in Ukraine. Conclusions. The collection «Plays for Saxophone» by O. Melnyk and F. Mykytyuk is aimed at mastering young musicians of various genres of miniatures, therefore, aimed at developing their skills in performing various technical, dynamic and articulatory techniques. The analyzed edition has enriched the pedagogical repertoire of saxophonists and is used in the educational process of young performers