Короткий опис(реферат):
Мета роботи полягає в необхідності розроблення концепції формування комунікації з
використанням програм-парсерів у відділі кадрів закладу вищої освіти для удосконалення освітньої
діяльності. Методологія. У процесі дослідження було застосовано методи інформології і соціальної
комунікації, діалектичний метод пізнання, методи системного аналізу, абстракції, які дозволили
розкрити змістовну повноту впровадження програм-парсерів; здійснити аналіз використання
програм-парсерів в закладах вищої освіти на прикладі Донецького національного університету імені
Василя Стуса. Наукова новизна. Обґрунтовано необхідність впровадження та використання
програм-парсерів у закладах вищої освіти. Досліджено використання Google Spreadsheet у відділі
кадрів університету як інформаційно-пошукової системи та текстово-цифрової бази даних для
удосконалення освітньої діяльності закладів вищої освіти. Висновки. Аналізуючи комунікації закладу
вищої освіти, варто назвати їх основні напрями: комунікації між організацією та її зовнішнім
середовищем; комунікації між рівнями управління та підрозділами; комунікації керівник-підлеглий;
комунікації між керівником та робочою групою; неформальні комунікації. Метою використання
програм-парсерів в закладах вищої освіти є насамперед підвищення ефективності освітнього
процесу, покращення сервісу обслуговування та скорочення витрат в процесі обробки даних.
Використання парсингу у відділі кадрів закладу вищої освіти є багатоплановим. Сьогодні програмипарсери проводять синтаксичний, лексичний, автоматизований аналіз, обробляють велику кількість
інформаційних запитів, розбирають документи, вилучаючи звідти необхідні та корисні користувачу
дані. Програма-парсер Google Spreadsheets спрямована на використання новітніх інформаційнокомунікаційних технологій, що допомагають вдосконалити управління, покращують взаємодію
працівників та сприяють соціальним інноваціям.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is the need to develop a concept for the formation of communication using
parser programs in the personnel department of higher education to improve educational activities.
Methodology. In the process of research the methods of informology and social communication, logicaldialectical method of cognition, methods of system analysis, abstractions were applied, which allowed to
reveal the content of implementation of parser programs; to analyze the use of parser programs in higher
education institutions on the example of Vasyl' Stus Donetsk National University. Scientific Novelty. The
necessity of introduction and use of parser programs in higher education institutions is substantiated. The
use of Google Spreadsheet in the human resources department of the university as an information retrieval
system and text-digital database to improve the educational activities of higher education institutions has
been studied. Conclusions. Analyzing the communications of the institution of higher education, it is
necessary to name their main directions: communication between the organization and its external
environment; communication between management levels and departments; communication managersubordinate; communication between the leader and the working group; informal communications. The
purpose of using parser programs in higher education institutions is primarily to increase the efficiency of
the educational process, improve service and reduce costs in the data processing. The use of parsing in the
personnel department of a higher education institution is multifaceted. Today, parser programs perform
parsing, lexical, automated analysis, process many information requests, parse documents, extracting from
there the necessary and useful user data. The Google Spreadsheets parser program aims to use the latest
information and communication technologies that help improve management, improve employee interaction,
and promote social innovation.