Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Маркетинг мистецтва та інтегровані маркетингові комунікації (реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Акімов, Дмитро Ігорович
dc.date.accessioned 2020-05-20T09:34:07Z
dc.date.available 2020-05-20T09:34:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Акімов Д. І. Маркетинг мистецтва та інтегровані маркетингові комунікації (реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз) // Культура і сучасність. 2019. № 1. С. 61-67. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/897
dc.description The purpose of the article is to consider the problem of using the integrated marketing communications system (IMC) and its individual components in art marketing, analyzing the specifics of some specific IMC systems used in art marketing. The methodology consists in the application of communication technologies and methods of IMC, are actively used in the marketing of art, and the use of sales promotion methods (auctions, art fairs), public relations technologies (organization of PR campaigns, direct broadcasting, event marketing, cross-promotion) and others. The scientific novelty of the work lies in the identification of technologies for the marketing of art related to the functioning of integrated marketing communications, namely, advertising, sales promotion and highlight in the process of promotion in the art markets of art works. The analysis of the main functions of integrated marketing communications (IMC) was carried out, and their features were determined for applying art to marketing in promoting the images and brands of artists and their works on the art market. Conclusions. The analysis of the IMC led to the conclusion that the three main components of IMC - advertising, promotion, marketing, public relations are relevant in the marketing of art, among which public relations is a priority on the art market for the promotion of works of art. When using the IMC in the marketing of art, such special technologies of sales promotion and PR as auctions, art fairs, non-media broadcasting, event marketing, cross-promotion are used. These technologies, as well as branding and image making, ensure the active and effective functioning of the art market. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження - розгляд проблеми використання системи інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) та її окремих складових у маркетингу мистецтва, аналіз специфіки деяких конкретних засобів системи ІМК, що використовуються у маркетингу мистецтва. Методологія дослідження полягає у застосуванні комунікативних технологій та методів ІМК, що активно використовуються в маркетингу мистецтва, та використання методів стимулювання збуту (аукціони, ярмарки предметів мистецтва), технології паблік рилейшнз (організація РR-кампаній, немедійна трансляція, івент-маркетинг, крос-промоушн) тощо. Наукова новизна роботи полягає у виявленні технологій маркетингу мистецтва, що пов‘ язані з функціонуванням інтегрованих маркетингових комунікацій, а саме - реклами, стимулювання збуту та паблік рилейшнз у процесі просування на артринках художніх творів. Здійснено аналіз основних функцій інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК), та визначено їх особливості щодо застосування у маркетингу мистецтва у процесі просування іміджів та брендів художників та їхніх творів на арт-ринку. Висновки. Проведений аналіз ІМК дозволив дійти висновку, що три основні складові ІМК - реклама, стимулювання, збуту, паблік рилейшнз є актуальними в маркетингу мистецтва, серед яких паблік рилейшнз є пріоритетним на арт-ринку щодо просування творів мистецтва. При використанні ІМК у маркетингу мистецтва використовуються такі спеціальні технології стимулювання збуту та PR, як аукціони, ярмарки предметів мистецтва, немедійна трансляція, івент-маркетинг, крос-промоушн. Ці технології, а також брендінг та іміджмейкінг забезпечують активне та ефективне функціонування арт-ринку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject маркетинг мистецтва uk_UA
dc.subject інтегровані маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject стимулювання збуту uk_UA
dc.subject паблік рилейшнз uk_UA
dc.title Маркетинг мистецтва та інтегровані маркетингові комунікації (реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз) uk_UA
dc.title.alternative Marketing art and integrated marketing communications (advertising, stimulation of object, please releases) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу