Короткий опис(реферат):
Метою роботи є вивчення організаційних аспектів рекламно-інформаційного представлення
діяльності сучасних публічних бібліотек у мережі інтернет. Методологія дослідження
використовує інструментарій методу моделювання: постановка задачі, створення та аналіз моделі.
Застосування принципів цілісності, ієрархічності та структурності дає змогу розглядати сторінку
бібліотеки у соціальній мережі Instagram як частину просування діяльності бібліотеки. Наукова
новизна роботи полягає у розширені теоретичних знань та практичних навиків щодо представлення
діяльності бібліотек у соціальних мережах та вплив останніх на залучення молоді до бібліотек. У
статті розглянуто основні аспекти популяризації обласної бібліотеки у соціальній мережі
Instagram. Висновки. Проведене дослідження показало, що, використовуючи соціальні мережі як
інструмент представлення у віртуальному просторі, бібліотечні установи оперативно інформують
відвідувачів про актуальні бібліотечні новини, надають цілодобовий доступ до інформаційних
ресурсів та здійснюють віддалене довідково-інформаційне обслуговування.
Суть розробки, основні результати:
The purpose of the article is to study the organizational aspects of advertising and information
presentation of modern public libraries on the Internet. The main tasks of the work are the research of the
state of the problem studying; analysis of the peculiarities of the modern libraries’ representation in cyberspace; research of advertising and information support methods of the regional library; creating and
filling the library's Instagram page. The methodology uses the tools of the modeling method: problem
statement, creation, and analysis of the model. The application of the integrity principles, hierarchy, and
structure makes it possible to consider the library's page on the social network Instagram as part of the
library promotion. The scientific novelty of the work is the expansion of theoretical knowledge and practical
skills in presenting the libraries’ activities in social networks and the impact of the latter on the involvement
of young people in libraries. The article considers the main aspects of popularization of the regional library
in the social network Instagram. Conclusions. The study showed that by using social networks as a tool for
presentation in cyberspace, library institutions promptly inform visitors about current library news, provide
round-the-clock access to information resources and provide remote reference and information services.