Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Курбан, Олександр Васильович
dc.date.accessioned 2020-05-25T14:58:14Z
dc.date.available 2020-05-25T14:58:14Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Курбан О. В. Фейки у сучасних медіа: ідентифікація та нейтралізація // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. 2018. № 3. C. 96-103. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1018
dc.description Careful study and possible development of algorithms for the management of specialized information management technologies, which include fake, are today the actual task of domestic communicative science. In the face of hybrid confrontation, this technology is one of the keys and demanded at the moment. Purpose of the article. The research is aimed at analyzing fake information as innovative information management tools in online social networks used in modern hybrid wars. The specificity of these tools lies in the sophisticated manipulation of public opinion, which takes place by psychological pressure, the use of attractive content and effective methods of disseminating information. The methodology of the research is based on such general scientific methods as synthesis, analysis of comparison, as well as applied: modeling, forecasting. This methodological approach allows us to transfer the applied nature of the studied problem to the plane of scientific research. The scientific novelty of the work is that for the first time in the Ukrainian science an attempt was made to systematically analyze the fake, as an applied technology of information processes management. The theoretical and methodological research of this issue will enable the preparation of the necessary materials for the teaching and development of practical recommendations. uk_UA
dc.description.abstract Ретельне дослідження та практична розробка алгоритмів управління спеціалізованими технологіями управління інформаційними процесами, до яких відносяться фейки, на сьогодні є актуальним завданням вітчизняної комунікавістики. В умовах гібридних протистоянь ця технологія є однією з ключових і затребуваною на теперішній момент. Мета роботи. Представлене дослідження має на меті аналіз фейків як інноваційних інструментів управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах, що використовуються у сучасних гібридних війнах. Специфіка цих інструментів полягає у комплексній маніпуляції громадською думкою, що відбувається на основі психологічного тиску, використання привабливого контенту та ефективних методів поширення інформації. Методологія дослідження базується на таких загальнонаукових методах, як: синтез, аналіз порівняння, а також прикладних: моделювання, прогнозування. Зазначений методологічний підхід дозволяє перенести у площину наукових досліджень прикладний характер досліджуваної проблематики. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше в український науці здійснено спробу системного аналізу фейків як прикладної технології управління інформаційними процесами. Теоретичне та методологічне дослідження цього питання дозволить підготувати необхідні матеріали для викладання та розробки практичних рекомендацій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject фейк uk_UA
dc.subject сучасні медіа uk_UA
dc.subject інформаційна війна
dc.subject гібридна війна
dc.subject соціальні онлайн-мережі
dc.title ФЕЙКИ У СУЧАСНИХ МЕДІА: ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТА НЕЙТРАЛІЗАЦІЯ uk_UA
dc.title.alternative FAКES IN MODERN MEDIA: IDENTIFICATION AND NEUTRALIZAT uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу