dc.contributor.author |
Шеремет, Віта Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-12T10:36:40Z |
|
dc.date.available |
2020-06-12T10:36:40Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Шеремет В. В. Народно-інструментальне мистецтво Північно-Причорноморського краю у культурологічних та краєзнавчих джерелах / Віта Василівна Шеремет // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2016. - Вип. ХХХVI. - C. 282-291 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1298 |
|
dc.description |
This article deals with an analytical overview of sources that present folk instrumental art of the northern littoral of the Black sea. This genre of music art in the region is not studied comprehensively, so the author defines the state of development of the issues and trends in the genre by analyzing the available sources. Northern Black Sea coast of Ukraine is a complex multi-ethnic space. In such circumstances, folk instrumental art acquired various forms, absorbed traditions of multi-ethnic population and accumulated
achievements of world music and performing instrumentalism and today serves as the actual subject of research. The study reviews the historical period of the twentieth century – beginning of the XXI century. But sources covering the period of the late nineteenth century are also examined to understand the prerequisites of genre formation in the region. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналітичний огляд джерел, які презентують народно-інструментальне мистецтво Північного Причорномор’я. Цей жанр музичного мистецтва у регіоні комплексно не досліджувався, тому метою статті є визначення стану розробки проблеми та окреслення тенденцій розвитку жанру. Автор підсумовує: дослідження народного-інструментального мистецтва у регіоні мають несистемний характер, не мають теоретичних узагальнень; традиційне музикування
набуває рис фольклоризму та втрачає форми активного побутування; самодіяльна форма народно-інструментального мистецтва тяжіє до професіоналізації або набуває рис фольклоризму. Основними рисами розвитку академічної гілки жанру у Північному Причорномор’ї протягом ХХ – початку ХХІ ст. виступають безперервна професіоналізація та інноваційність. Актуальним залишається з’ясування ролі народно-інструментального мистецтва у розвитку культури регіону. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
народно-інструментальне мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
Північно-Причорноморський край |
uk_UA |
dc.subject |
культурологічні та краєзнавчі джерела |
uk_UA |
dc.title |
НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО ПІВНІЧНО-ПРИЧОРНОМОРСЬКОГО КРАЮ У КУЛЬТУРОЛОГІЧНИХ ТА КРАЄЗНАВЧИХ ДЖЕРЕЛАХ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Folk-instrumental art of the northern black sea region in the aspect of research of the sources |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |