Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Маслова, Юлія Василівна
dc.date.accessioned 2020-06-15T09:30:03Z
dc.date.available 2020-06-15T09:30:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Маслова Ю. В. Кобзарські школи у формуванні вокальної культури України / Юлія Василівна Маслова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2016. - Вип. ХХХVII. - С. 155-161 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1348
dc.description Purpose of Article. The research deals with the definition of the role of schools in forming of the kobzar’s vocal culture in Ukraine, based on the principle of cultural and genetic inheritance of vocal traditions. Methodology. The methods of the research are general and specific scientist. The above-mentioned methodological approach allows to reveal and to analyze kobzar’s school in the historic context and the reconstructing cultural phenomena of genetic space. Scientific Novelty. The novelty of the research means the complex research of Ukrainian Cossack’s vocal art as a phenomenon of vocal school. It is synchronized «as a certain variety of regional schools or phenomena of cultural and genetic space, starting with the song and mythological traditions to postmodern forms of the mass-media space» and diachronic aspect «as cultural and genetic typology institutionalization of the vocal culture of Ukraine». Conclusions. The gained results of the institutionalization of the features kobzar’s vocal art in the context of vocal schools allow Ukraine to determine the characteristics and typology of regional cultural determinants that affect the formation of vocal school. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи. Дослідження пов’язане з визначенням ролі кобзарських шкіл у формуванні вокальної культури України на основі культурно-генетичного принципу наслідування вокальної традиції. Методологія дослідження полягає в загальнонаукових та конкретно-наукових методах. Зазначений методологічний підхід дозволяє розкрити та піддати аналізу кобзарські школи у історичному аспекті та реконструювання феноменів культурно-генетичного простору. Наукова новизна роботи полягає в здійснені комплексного дослідження українського кобзарського вокального мистецтва як феномена розвитку вокальної школи в її синхронному «як певне розмаїття регіональних шкіл або феноменів культурно-генетичного простору, починаючи з пісенно-міфологічної традиції до постмодерних форм масмедійного простору» та діахронному аспекті «як культурно-генетичну типологію інституалізації вокальної культури України». Висновки. Одержані результати щодо особливостей інституалізації кобзарського вокального мистецтва в контексті розвитку вокальних шкіл України дають змогу визначити типологію ознак та культурно-регіональні детермінанти, що впливали на формування вокальної школи uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject кобзарська школа uk_UA
dc.subject вокальна культура України. uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.title КОБЗАРСЬКІ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ ВОКАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ uk_UA
dc.title.alternative Kobzar’s school in forming of the vocal culture in Ukraine. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу