dc.contributor.author |
Denysiuk, Zhanna |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-16T07:54:14Z |
|
dc.date.available |
2020-06-16T07:54:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Denysiuk Zhanna MEMETICS AND FRAMING IN CONSTRUCTING THE VALUE-SENSE CONCEPTS OF THE MODERN SOCIO-CULTURAL SPACE // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 2. С. 27-30. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1384 |
|
dc.description |
Мета роботи – аналіз способів конструювання ціннісно-смислових концептів сучасного соціокультурного простору засобами
меметики та фреймування. Методологія дослідження полягає в застосуванні аналітичного, аксіологічного, культурологічного методів
у вивченні фреймінгу та меметики як основоположних методів формування соціокультурної реальності та її ціннісно-смислових
визначень. Наукова новизна роботи полягає у тому, що вперше проаналізовано та віднайдено точки перетину та спорідненості
меметики та фреймування соціокультурного повсякденного простору засобами комунікації та доведено їх вплив на формування
масової свідомості та ціннісно-смислових визначень представників соціуму загалом. Висновки. Процеси, що відбуваються в різних
сферах суспільного життя, віддзеркалюються в текстах ЗМК. Кожна людина сприймає будь-яку інформацію крізь призму власної
системи цінностей. Матеріали, які транслюють «іншу» ціннісну систему, можуть бути частково або навіть повністю не зрозумілими, не
прийнятними, що й зумовить появу нейтральних або негативних оцінок. Соціальні явища і процеси набувають статусу цінного,
включаючись у систему суб'єкт-об'єктних ціннісних відношень. Розходження ціннісних смислів особливо чітко простежується в ході
комунікації представників різних («чужих») культур, які відрізняються специфікою ціннісних орієнтирів у аксіофсфері соціуму. Важливим
в умовах інтенсифікації інформаційного потоку є вироблення здатності критичного мислення та свідомого ставлення до пропонованих
медіапростором цінностей, які формуються засобами фреймування та меметики, знижуючи рівень бездумного їх сприйняття та
наслідування. Віртуальне або кібер-середовище фокусує певні важливі події, аспекти, відношення, надаючи їм певні оцінки, залучаючи
їх до того чи іншого дискурсу, підкріплюючи аналітичними резюме «експертів» та «лідерів думок». |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Purpose of Research. The purpose of the research is to analyse the ways of constructing value-sense concepts of the modern socio-
cultural space by the means of memetics and framing. Methodology. The methodology of the research includes the analytical, axiological,
culturological methods to study the framing and memetics as the fundamental methods of forming the socio-cultural reality and its value-
semantic definitions. Scientific Novelty. The scientific novelties of the research are for the first time to find out the points of interaction of the
memetics and the framing of the socio-cultural everyday space by the means of the communication and to prove their influence on the formation
of the mass consciousness and value-semantic definitions of the representatives of society. Conclusions. The processes, which are occurring
in various spheres of public life, are reflected in the texts of the means of the mass culture. Everyone perceives any information through the
prism of his own system of values. Materials that broadcast the "other" value system may be partially or even completely incomprehensible,
unacceptable. It leads the formation of the neutral or negative ratings. Social phenomena and processes become the valuable ones, by their
including into the system of subject-object value relationships. We can see the difference of the axiological meanings in the communication of
the representatives of different ("alien") cultures, which differ in the specifics of the value orientations in the axiological sphere of the society. The
development of the ability of critical thinking and rational attitude to the proposed values by the media space are important in the context of the
intensification of the information flows. They are formed by means of framing and memetics. In addition, they are aimed at reducing the level of
the thoughtless perception and imitation the information. The virtual or cyber environment focuses on the important events, aspects, and
attitudes and gives them some estimations and involves them to a discourse, facilitating them by the analytical summaries of «experts» and
«opinion leaders». |
uk_UA |
dc.language.iso |
en |
uk_UA |
dc.subject |
memetics |
uk_UA |
dc.subject |
framing |
uk_UA |
dc.subject |
frame |
uk_UA |
dc.subject |
values |
uk_UA |
dc.subject |
mass consciousness |
uk_UA |
dc.subject |
communication |
uk_UA |
dc.title |
MEMETICS AND FRAMING IN CONSTRUCTING THE VALUE-SENSE CONCEPTS OF THE MODERN SOCIO-CULTURAL SPACE |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Меметика та фреймінг у конструюванні ціннісно-смислових концептів сучасного соціокультурного простору |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |