Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пашкевич, Марина Юхимівна
dc.date.accessioned 2020-06-16T14:25:01Z
dc.date.available 2020-06-16T14:25:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Пашкевич М. Ю. Видовищні форми тоталітарної культури / Марина Юхимівна Пашкевич // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 31-40 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1410
dc.description The purpose of the article is to study the spectacular forms of culture in the conditions of totalitarianism and the mechanisms of their functioning. The methodology involves the use of historical approach and general scientific methods: analytical, systemic, comparative to find out the origins and protocols of spectacular culture in a totalitarian society. Scientific novelty is that for the first time the spectacular forms of totalitarian culture are comprehended in the process of the general genesis of these phenomena and in close connection with the processes of ideological influence of the totalitarian system of government as an important element that in general can characterize the development of culture in such a general-historical context. Conclusions. Totalitarianism as a system of coordinates, which cares for the total control of all spheres of society, cannot ignore such an important and influential part as the art of spectacles. Celebrations in the form of processions, rallies, and political campaigns are used by the system of state propaganda and ideology as a means of forming a specially designed consciousness and manipulating them in the interests of the ruling elites. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – дослідити видовищні форми культури в умовах тоталітаризму та механізми їх функціонування. Методологія роботи передбачає використання історичного підходу та загальнонаукових методів: аналітичного, системного, компаративного для з’ясування витоків та протоформ видовищної культури в умовах тоталітарного суспільства. Наукова новизна полягає у тому, що вперше видовищні форми тоталітарної культури осмислені в процесі загальної ґенези цих явищ та у тісному взаємозв’язку з процесами ідеологічного впливу тоталітарної системи правління, як важливий елемент, що в цілому може характеризувати розвиток культури в такому загальноісторичному контексті. Висновки. Тоталітаризм як система координат, що опікує тотальним контролем усі сфери життя суспільства, не може залишити без уваги настільки важливу та впливову його частину, як мистецтво видовищ. Святкування у формі ходи, мітингу, політичної акції використовується системою державної пропаганди та ідеології як засіб формування особливим чином налаштованої свідомості та маніпуляції їх в інтересах правлячих еліт. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject видовищні форми uk_UA
dc.subject тоталітарна культура uk_UA
dc.subject видовищні форми тоталітарної культури uk_UA
dc.title ВИДОВИЩНІ ФОРМИ ТОТАЛІТАРНОЇ КУЛЬТУРИ uk_UA
dc.title.alternative Spectacular forms of totalitarian culture uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу