Show simple item record

dc.contributor.author Руденко, Сергій Борисович
dc.date.accessioned 2020-06-17T09:46:55Z
dc.date.available 2020-06-17T09:46:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Руденко С. Б. Мова музейних пам’яток як метафізична теорія / Сергій Борисович Руденко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 49-57 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1426
dc.description Purpose of the article. To reveal is the theory of language of museum objects is scientific or metaphysics. Methodology. Criticism and falsifiability by K.Popper. Scientific novelty. For the first time, the method of museum objects was under scientific criticism. It was proven that this theory is metaphysics. Bring to the light that the role of communication was exaggerated. Firstly, the museum connected with the third world (by K.Popper). Conclusions. Theory of language of museum objects has ancient roots – fetishism. In spite of this, this theory wasn’t under scientific criticism. The idea of the physical presence of information in museum objects rejected in the process of verification. Theory of language of museum objects «immunizes» with the concept of the museum as the communication system. It seems that museum objects include physical information when they switch on this system. But museum representations are not products of communication. Museum representations describe the third world in the second using the first world (Popper's theory of three worlds). uk_UA
dc.description.abstract Мета статті. З’ясувати, чи може теорія мови музейних пам’яток вважатися науковою, чи вона має метафізичний характер. Методологія. Критицизм і фальсифікаціонізм К. Поппера. Наукова новизна. Вперше піддана науковій критиці теорія мови музейних пам’яток. Доведена її метафізична природа. Встановлено, що роль комунікації в розумінні музею як соціального інституту є гіпертрофованою. З’ясовано, що музей пов’язаний, насамперед, із третім світом (за К.Поппером). Висновки. Теорія музейної мови має дуже давні витоки, пов’язані із первісними віруваннями – фетишизмом. Таке бачення музейних пам’яток не піддавалося критиці. При цьому ідея про фізичну присутність інформації в музейних пам’ятках не витримує перевірок. «Імунізація» цієї теорії від критики здійснена в рамках концепції музею як комунікативної системи. Проте музейні репрезентації не є продуктом спілкування. Музейна репрезентація є відображенням третього світу в другому за допомогою першого (теорія трьох світів К.Поппера). uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject мова музейних пам’яток uk_UA
dc.subject метафізична теорія uk_UA
dc.subject музейні пам’ятки uk_UA
dc.title МОВА МУЗЕЙНИХ ПАМ’ЯТОК ЯК МЕТАФІЗИЧНА ТЕОРІЯ uk_UA
dc.title.alternative The language of museum objects as metaphysic theory uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account