Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Лілія Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-06-18T12:52:10Z
dc.date.available 2020-06-18T12:52:10Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Шевченко Л. М. Сонати О. Скрябіна як репертуарний здобуток одеських піаністів // Лілія Михайлівна Шевченко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 159-168 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1471
dc.description The purpose of the article is a trailing of the depth of the influence Odessa music-cultural ambiance on Skryabin and intensities of the assimilation inheritance Skryabin in Odessa on example piano offerings and creative searching for Mystery, on the material of the stocking up which were formed up three last Sonatas creator "Prometheus." Methodology emerges the intonation approach of the school B. Asafjev in Ukraine, noted forming in him of the style comparative analysis and history, hermeneutic foreshortening of the musicology method. Scientific novelty of the work is based on concepts of deep sense achievements to salon art Odessa, confidence to which has formed by еnthusiasn of acceptance an Odessa public of the pianist and composer A.Skrjabin in 1898 year, as well as unconditional honouring of music abstraction рrоmystery image-that three last Sonatas of the composer, which have formed music themes of Mystery. Conclusions. Piano school to Odessa had an essential headwaters in the success of the first night of the piano concerto in 1898, which has pawned piety of Skrjabin on essences salon основ his pianism and composition. In Skrjabin composition, ecstatic lyrics discharges profound theatrical antithesis in favor of the mоnоlоgue all embracing joy Overcoming of dramatic/tragedy to being, which entailment dares the handhold on Skrjabin chiming. Mystic generalization of Skrjabin chiming. Withstands the naturalism a Russian Heel and Rachmaninov, but has general with them headwaters in an orthodox instrumental type of church ringing, inseparable from an abstraction of dancing manifestation to sounding. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – простежити глибину впливу одеського музично-культурного середовища на Скрябіна та інтенсивність засвоєння спадщини композитора в Одесі на прикладі піаністичних внесків та творчого пошуку Містерії, на матеріалі заготовок якої вибудовувалися три останні сонати творця «Прометея». Методологічною основою виступає інтонаційний підхід школи Б. Асаф’єва в Україні, позначений сформованістю в ньому стильового порівняльного аналізу та історичного, герменевтичного ракурсів музикознавчого методу. Наукова новизна роботи базується на концепції глибинності досягнень салонного мистецтва Одеси, довір’я до якого сформувало захоплене прийняття одеською публікою піаніста і композитора О. Скрябіна 1898 р., а також безумовну пошану до музичних абстракцій промістеріальних образів-тем трьох останніх сонат композитора, музичний тематизм Містерії. Висновки. Витоки одеської піаністичної школи значною мірою обумовлені успіхом прем’єри фортепіанного Концерту 1898 року, що позначилося в салонних засадах піанізму й композицій Скрябіна. У творчості композитора екстатична лірика відсторонює театральну змістовну антитетичність на користь монологічної всеохоплюючої радості долання драматизму/трагізму буття, втілення якої вирішується опорою на скрябінську дзвонність. Містична узагальненість дзвонності Скрябіна протистоїть натуралізму кучкістів і Рахманінова, але має спільний з ними виток у православному інструменталізмі церковного дзвоніння, невідривного від абстракції танечності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject одеські піаністі uk_UA
dc.subject репертуарний здобуток uk_UA
dc.subject сонати О. Скрябіна uk_UA
dc.subject О. Скрябін uk_UA
dc.subject соната uk_UA
dc.title СОНАТИ О. СКРЯБІНА ЯК РЕПЕРТУАРНИЙ ЗДОБУТОК ОДЕСЬКИХ ПІАНІСТІВ uk_UA
dc.title.alternative Sonatas A. Skrjabin as repertory achievement of оdеssa pianists uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу