dc.contributor.author |
Іващенко, Ірина Віталіївна |
|
dc.contributor.author |
Стрельчук, Вікторія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-19T09:23:41Z |
|
dc.date.available |
2020-06-19T09:23:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Іващенко І. В. Специфіка «Поетичної динаміки» Д. Стейна / Ірина Віталіївна Іващенко, Вікторія Олександрівна Стрельчук // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 193-200 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1483 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to determine the specificity and innovation of "Poetic Dynamics" by D. Stein as a modern system of teaching actors based on the principles of the techniques of "Mime pur" E. Dekru and "Dynamics" by D. Walker. The methodology is based on the principles of objectivity, historicism, multifactor, systemicity, complexity, development and pluralism, and to achieve the goal, the methods of scientific knowledge are used: problem-chronological, concrete historical, statistical,
descriptive, logical-analytical. Scientific novelty. For the first time an art critic study of the actor's training system "Poetic Dynamics" was conducted; defined specificity and innovation, the philosophical concept, the theoretical and practical principles of D. Stein, as well as a comparative analysis with the methods of E. Decree and D. Walker. Conclusions. D. Stein's approach to actor's learning, based on the techniques of
E. Decro and D. Walker, deviated from pantomime and is fully focused on the art of narrative and actor's skills. D. Stein, not adhering to all the postulates of E. Dekro's ideology, developed the concept of "poetic dynamics", adapting the system of the Decree to a theatrical actor, emphasizing the need for interaction between the physical and metaphysical world, relying on the triad "body of the gymnast" (physical), "reason actor "and" the heart of the poet "(metaphysical). Three rhythms of D. Stein (tempo, dynamic and architectural) provide forms in the design and creation of image and story. Unlike D. Walker, D. Stein uses the term dynamics as a synonym of energy, but with a similar conclusion - changes in the energy effect of perception and stage relations. Repetition and viewing, tension and spatial relationships are the main types of physical and mental interaction between characters on the stage. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи – визначити специфіку та новаторство «Поетичної динаміки» Д. Стейна як сучасної системи навчання акторів, в основу якої покладені принципи методик «Mime pur» Є. Декру та «Динаміки» Д. Уокера. Методологія дослідження базується на принципах об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, розвитку та плюралізму, а для досягнення мети – використані методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна. Уперше проведено
мистецтвознавче дослідження системи навчання актора «Поетична динаміка»; визначено специфіку та новаторство, філософську концепцію, теоретичні та практичні принципи Д. Стейна, а також здійснено порівняльний аналіз із методиками Є. Декру та Д. Уокера. Висновки. Підхід Д. Стейна до навчання актора, заснований на методиках Є. Декру та Д. Уокера, відходить від пантоміми і повністю концентрується на мистецтві розповіді та майстерності актора. Д. Стейн, не дотримуючись усіх постулатів ідеології Є. Декру, розвинув концепцію «Поетичної динаміки», адаптуючи систему Декру для театрального актора, акцентуючи на необхідності взаємодії між фізичним та метафізичним світом, спираючись на тріаду «тіло гімнаста» (фізичне), «розум актора» та «серце поета» (метафізичне). Три ритми Д. Стейна (темповий, динамічний та архітектурний) надають форми при розробці та створенні образу й розповіді. На відміну від Д. Уокера, Д. Стейн
використовує термін динаміка як синонім енергії, проте зі схожим висновком – зміни в енергетичному ефекті сприйняття та сценічних відносинах. Повторення та перегляд, напруга та просторові відносини є головними видами фізичної і ментальної взаємодії між персонажами на сцені. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
«Поетична динаміка» Д. Стейна |
uk_UA |
dc.subject |
Д. Стейн |
uk_UA |
dc.title |
СПЕЦИФІКА «ПОЕТИЧНОЇ ДИНАМІКИ» Д. СТЕЙНА |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Specification of «Poetic Dynamics» by D. Stein |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |