dc.contributor.author |
Сталінська, Галина Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-06-19T11:26:56Z |
|
dc.date.available |
2020-06-19T11:26:56Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сталінська Г. Д. Принцип художньої інтерпретації в дизайні вінтажного інтер’єру / Галина Дмитрівна Сталінська // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : ІДЕЯ-ПРИНТ, 2018. - Вип. ХХXХІ. - С. 233-240 |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1496 |
|
dc.description |
The purpose of the article is to identify the principle, definition of methods and
technological means of artistic interpretation that are used in the formation of a vintage objectspatial environment. The methodology of the research is based on the comprehensive application of general theoretical (analysis, comparison, systematization, and generalization) and special methods of art criticism (historical and typological comparison and the method of figurative and stylistic analysis). The scientific novelty of the article is to determine the number of technological methods through which the art interpretation in the design of vintage objects is realized. Particular attention is paid to the area of industrial vintage, which helped to identify the approaches that can be
used to create vintage objects. In the context of the artistic interpretation, the following sub stylistic vintage lines such as steampunk and diesel tank are considered, which contribute to the formation of a special figurative and artistic structure of the subject-spatial environment. Conclusion. The application of the principle of artistic interpretation in the design of vintage interior embodies one of the postmodern concepts of the creation of a game, which is achieved through the combination of forms, materials, and textures. These combinations form a new functional purpose and semantic content of objects. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає у виявленні принципу, визначенні методів і технологічних прийомів художньої інтерпретації, що застосовуються при формуванні вінтажного предметно-просторового середовища. Методологія дослідження базується на комплексному застосуванні загальнотеоретичних (аналіз, порівняння, систематизація, узагальнення) та спеціальних методів мистецтвознавчого аналізу (історико-типологічне порівняння та метод образно-стилістичного аналізу). Наукова новизна статті полягає у визначенні низки технологічних прийомів, через які
реалізується художня інтерпретація в дизайні вінтажних об’єктів. Окрему увагу приділено напрямку індустріального вінтажу, що посприяло виявленню підходів, за якими може здійснюватись створення вінтажних об’єктів. У контексті художньої інтерпретації розглянуто такі субстилістичні вінтажні напрямки, як стимпанк та дизельпанк, що сприяють формуванню особливої образно-художньої структури предметно-просторового середовища. Висновки. Застосування принципу художньої інтерпретації в дизайні вінтажного інтер’єру втілює одну з постмодерністських концепцій створення гри, яка реалізується через комбінування форм, матеріалів та фактур. Означені поєднання формують нове функціональне призначення та
змістовність об’єктів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
художня інтерпретація |
uk_UA |
dc.subject |
дизайн вінтажного інтер’єру |
uk_UA |
dc.subject |
вінтажний нтер’єр |
uk_UA |
dc.title |
ПРИНЦИП ХУДОЖНЬОЇ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ В ДИЗАЙНІ ВІНТАЖНОГО ІНТЕР’ЄРУ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
The principle of artistic interpretation in the vintage interior design |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |