Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горбатова, Надія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-08-12T11:28:05Z
dc.date.available 2020-08-12T11:28:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Горбатова Н. О. Хореографічна освіта в Україні (1945–1975 рр.) / Надія Олександрівна Горбатова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури : зб. наук. праць. - Київ : Міленіум, 2017. - Вип. ХХXІХ - C. 88-97 uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1953
dc.description Purpose of Article. To review and analyse the features of higher choreographic education in Ukraine (1945–1975) in the context of improving the professional practice of the teaching staff of vocational schools and training schools for the training of cultural workers, as well as to explore the problems of the formation and development of the Amateur choreographic art as an important component of choreographic education. Methodology. The methodology of the certain research is the organic combination of the basic principles of research: objectivity, historicism, systematic, integrated approach, development and pluralism, and to achieve the objectives of the study the following methods of scientific knowledge: problem-chronological, specific historical, statistical, descriptive, logical and analytical. Scientific Novelty. Scientific novelty of the work consists in a comprehensive study of the state Supreme choreographic education in Ukraine in the context of reorganization of the educational process of the period 1945–1975 and analysis of the organization and operation of Amateur dance groups in the system of extracurricular education and leisure activities. Conclusions. The basic theoretical foundations of Amateur choreographic education in Ukraine 1945–1975 were developed the structural units of the Ministry of culture of the USSR, Central House of folk art of the USSR and the leaders of the groups and musicians who adopted the experience of leading teachers of choreographic art, enhancing their own professional level and shaping the principles and methods of dance pedagogy. uk_UA
dc.description.abstract Мета дослідження. Розглянути та проаналізувати особливості вищої хореографічної освіти в Україні (1945–1975-х рр.) в контексті поліпшення фахової підготовки викладацького складу технікумів та училищ з підготовки культурно-освітніх працівників, а також дослідити проблеми становлення і розвитку самодіяльного хореографічного мистецтва як важливого компоненту хореографічної освіти. Методологію дослідження становить органічна сукупність базових принципів дослідження: об’єктивності, історизму, багатофакторності, системності, комплексності, розвитку та плюралізму, а для досягнення мети дослідження використані наступні методи наукового пізнання: проблемно-хронологічний, конкретно-історичний, статистичний, описовий, логіко-аналітичний. Наукова новизна полягає в ком- плексному дослідженні стану вищої хореографічної освіти в Україні в контексті реорганізації навчального процесу періоду 1945–1975 рр. та аналізі особливостей організації та роботи самодіяльних хореографічних гуртків у системі позашкільної освіти та дозвіллєвої діяльності. Висновки. Основні теоретичні засади самодіяльної хореографічної освіти в Україні 1945–1975 рр. розробляли структурні підрозділи Міністерства культури УРСР, Центрального Будинку народної творчості УРСР та керівники гуртків і ансамблів, які переймали досвід провідних викладачів хореографічного мистецтва, підвищуючи власний фаховий рівень та формуючи принципи і методи хореографічної педагогіки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject хореографічна освіта uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.title ХОРЕОГРАФІЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ (1945–1975 рр.) uk_UA
dc.title.alternative Choreographic education in Ukraine (1945–1975) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу