Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Авраменко, Надія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-09-02T10:31:02Z | |
dc.date.available | 2020-09-02T10:31:02Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Авраменко Н. О. Оперна творчість Франца Шрекера: проблема цілісності стилю : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Авраменко Надія Олександрівна ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2011. 18 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2057 | |
dc.description | In the dissertation are studied the individual composer style features of F. Shreker on the examples of his operas “Der ferne Klang”, “Das Spielwerk”, “Christophorus oder Die vision einer oper”. The major matter of studying is the matter of composer’s style integrity, which is defined as eclectic by music experts. The topic relevance is grounded upon the necessity to revise traditional viewpoints and references of the composer’s creativity which are often insufficient. This study is focused on both verbalization and musical intonation of the operas mentioned above. The detailed analysis of the different genres opera librettos allowed to highlight peculiarity of the artistic method of Schreker’s being libretto-expert as well as to detect literature and philosophy tendencies upon the edge of the 19th-20th centuries, embodied. The holistic analysis, performed in the thesis allows to characterize the features of the musical language and dramatics of the operas mentioned above and also provide their style analysis, followed by conclusions concerning essence of the original composer’s music style. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації розглядаються особливості індивідуального композиторського стилю Ф. Шрекера на прикладі опер «Далекий дзвін», «Іграшка», «Христофорус, або Видіння опери». Центральною проблемою дослідження є проблема цілісності багатоскладового стилю композитора. Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю перегляду усталених і часто неповних характеристик та оцінок творчості Шрекера. У роботі аналізується як вербальний, так і музично-інтонаційний ряди зазначених опер. Детальний аналіз лібрето різних за жанром опер дав можливість розкрити своєрідність художнього методу Шрекера-лібретиста та виявити втілені у цих творах літературні та філософсько-естетичні тенденції рубежу ХІХ-ХХ століть. Виконаний у дисертації цілісний аналіз дозволив охарактеризувати особливості музичної мови та драматургії зазначених опер, а також здійснити їх стильовий аналіз та зробити висновок щодо природи індивідуального музичного стилю композитора. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна музична академія України імені П. І. Чайковського | |
dc.subject | оперна творчість | uk_UA |
dc.subject | Шрекер Франц | uk_UA |
dc.subject | цілісність стилю | uk_UA |
dc.subject | стиль | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний композиторський стиль Ф. Шрекера | uk_UA |
dc.subject | композиторський стиль | uk_UA |
dc.subject | опера «Далекий дзвін» | uk_UA |
dc.subject | опера «Іграшка» | uk_UA |
dc.subject | опера «Христофорус, або Видіння опери» | uk_UA |
dc.subject | композитор | uk_UA |
dc.subject | опера | uk_UA |
dc.title | Оперна творчість Франца Шрекера: проблема цілісності стилю | uk_UA |
dc.title.alternative | Opera creative work of Franz Schreker: the problems of style integrity | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |