Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Універсалізм композиторської особистості в музичному мистецтві ХХ - початку ХХІ століття

Show simple item record

dc.contributor.author Батанов, Віктор Юрійович
dc.date.accessioned 2020-09-04T11:00:32Z
dc.date.available 2020-09-04T11:00:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Батанов В. Ю. Універсалізм композиторської особистості в музичному мистецтві ХХ - початку ХХІ ст. : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Віктор Юрійович Батанов ; Одес. нац. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2016. 16 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2078
dc.description This thesis researches thespecificity of occupational self-realization and the basis of formation of new composition concepts in the works of Art in the scope of universal creative activity of the composers in ХХ - beginning of ХХI century. The research material was composed of information about collective activity and works of E. Villa-Lobos, K. Dankevich, A. Kozarenko, S. Kusevitskiy, Siao Yumey, Tan Dun, P. Hindemit, Yun Isang etc., who were to represent the universalism of activity of creative personalities, as it was shown in the «LeonardodaVincisystem» by P. Valerie. Universalism of a musician and artist of ХХ century differs cardinally from the self-esteem of a personality in the epoch of Romanticism by means of the unification of art creative activity with theoretical and organizational work, including the state level, along with the symbiosis composer-performer, being common since ХІХ century. The key figures of this research are P. Hindemit and S. Kusevitskiy; the first of them has demonstrated the unity of high creative artistic contribution (composer and performer of the world-wide level) and scientific and theoretical elaborations (mathematical substantiation of the theory of combination tones in acoustics), while the other one, being the genius virtuoso contrabass player, conductor and significant composer, has combined these scope of creative work with the management activity of epochal size. Such unification of activity arts, unexpected for the academic musical society, provides notional discoveries in their art works, where the symbolism of notion of non art load reveals its significance, providing the discoveries of cultural artistic level. The principally new feature of the European composers' thought involved as well the penetration of the basis of artistic system of the East in it, presented by the discoveries of geniusesof the Korean Yung Isang and the Chinese Tan Dun. uk_UA
dc.description.abstract У роботі досліджено специфіку професійної самореалізації та засади формування нових композиційних концептів в аспекті універсальної творчої діяльності композиторів ХХ-ХХ1 століть. Матеріал дослідження склали відомості щодо сукупної діяльності композиторів і твори Е. Вілла-Лобоса, К. Данькевича, О. Козаренка, С. Кусевицького, Сяо Юмейя, Тан Дуна П.Хіндеміта, Юна Ісанга, ін., які репрезентують універсалізм діяльності творчих особистостей, як це зафіксовано в «системі Леонардо да Вінчі» П. Валері. Універсалізм музиканта і митця ХХ ст., що традиційно включає симбіоз композитор-виконавець, кардинально відрізняється від особистісного самоствердження доби романтизму поєднанням художньо-творчої активності з теоретичною та організаційною діяльністю, у тому числі на державному рівні. Ключовими постатями в даному дослідженні постають П. Хіндеміт та С. Кусевицький, з яких перший продемонстрував єдність високого творчо-художнього внеску (композитор і виконавець світового рівня) та науково-теоретичних розробок (математичне обґрунтування теорії комбінаційних тонів в акустиці), а інший, будучи геніальним контрабасистом-віртуозом, диригентом і композитором, долучив до цих сфер творчості менеджментську діяльність епохального обсягу. Ці несподівані для академічного музичного кола поєднання родів діяльності забезпечили змістовні відкриття в їх творчості, де символіка значень позахудожнього змісту забезпечила їх новий, вищий культурно-мистецький рівень. Принципово новим стало також проникнення до європейського композиторського мислення засад мистецької системи Сходу, представлене відкриттям композиторів Юна Ісангом та Тан Дуном. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject універсалізм uk_UA
dc.subject композиторська особистість uk_UA
dc.subject музичне мистецтво uk_UA
dc.subject музично-творча діяльність uk_UA
dc.subject спектральний розклад діяльності митця uk_UA
dc.subject ідея сукупної діяльності митця uk_UA
dc.subject художньо-творча ідея uk_UA
dc.subject напрями музики ХХ століття uk_UA
dc.title Універсалізм композиторської особистості в музичному мистецтві ХХ - початку ХХІ століття uk_UA
dc.title.alternative Universalism of a composer personality in the Art of Music in XX - beginning of XXI century uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account