Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Безбородько, Олег Анатолійович
dc.date.accessioned 2020-09-04T12:34:19Z
dc.date.available 2020-09-04T12:34:19Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Безбородько О. А. Національно-вербальний фактор музичної творчості : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Олег Анатолійович Безбородько ; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2010. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2081
dc.description The thesis presents theoretical and practical grounds of the national-verbal approach to music studies. Under this approach the phenomenae of the music art are considered as being influenced by the national specifics of the composer’s, performer’s and listener’s mother tongue. This influence is defined as the national-verbal factor of musical creativity. The paper reveals the role and the significance of the verbal paradigm of the music art, traces in details the genesis and the evolution of the national aspect of the comparative language-music studies. The national verbal language influences musical thinking and creativity in a lot of ways. The specifics of this process are analysed in different domains of the music art. The methods of applying the national-verbal approach to studying the phenomenae of the music art are justified and substantiated. The national-verbal approach is applied to analyse the XVIII century clavier articulation and to review different traditions of its interpretation. uk_UA
dc.description.abstract В дисертації виведено теоретичне і практичне обґрунтування національно-вербального підходу до вивчення музичної творчості. Сутність національно-вербального підходу полягає в аналізі феноменів музичного мистецтва з погляду впливу на них національної специфіки рідної мови композитора, виконавця і слухача. Даний вплив визначається як національно-вербальний фактор музичної творчості. У дослідженні розкрито роль і значення вербальної парадигми музичного мистецтва, детально розглянуто історію становлення й розвитку національного аспекту вербально-музичної компаративістики. Проаналізовано особливості впливу національної вербальної мови на музичне мислення й творчість у різних галузях музичного мистецтва, обґрунтовано методи застосування національно-вербального підходу до вивчення феноменів музичного мистецтва. Здійснено практичне застосування національно-вербального підходу на прикладі аналізу артикуляції в клавірній музиці XVIII ст. і розгляду різних традицій її інтерпретації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України імені П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject національно-вербальний фактор uk_UA
dc.subject музична творчість uk_UA
dc.subject вербальна парадигма uk_UA
dc.subject національно-вербальний фактор музичної творчості uk_UA
dc.subject національно-вербальний підхід uk_UA
dc.subject вербально-музична компаративістика uk_UA
dc.subject мовний досвід uk_UA
dc.subject інтонація uk_UA
dc.subject артикуляція uk_UA
dc.subject клавірна музика uk_UA
dc.subject наспівність uk_UA
dc.title Національно-вербальний фактор музичної творчості uk_UA
dc.title.alternative National-verbal factor of music creativity uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу