Короткий опис(реферат):
У дисертації вперше досліджено відкриту інтерпретацію в логіці творчого
процесу і обґрунтовано, що трансформації творчого процесу обумовлені
специфікою постмодерністських проектів. Доводиться, що проекти
постмодернізму - це певний художній код (коди), за допомогою якого можуть
бути прочитані художні твори, і не тільки «відкриті», а й «закриті», адже
«закриті» твори мають потенційно безліч конотацій.
Розглянуто відкриту інтерпретацію у структурі дотичних понять, а саме:
«трансакція», «імпровізація», «реінтерпретація», «інтертекст».
Систематизовано естетичні виміри відкритої інтерпретації на прикладі
концертного триптиху «В іспанському стилі» А. Білошицького. Аргументовано
універсальність відкритої інтерпретації, яка виявляється у взаємодії цілісності
відображення та цілісності активного самовиявлення, особистісноіндивідуального ставлення до явища (твору, автору), що стає фактом діалогу,
який не просто суб'єктивно передає «чужий» голос, але перетворює його в
самому матеріалі мистецтва. Інакше кажучи, відкрита інтерпретація - це
розуміння мистецтва, що знайшло себе в різноманітних актуально-творчих
художніх формах.
Суть розробки, основні результати:
In the thesis first studied the open interpretation in the logic of the creative
process, substantiated dependence modifications and transformations of creative
process from postmodernism projects. Proved that projects postmodernism is a art
code (codes), through which can be read fiction, and not just "open", but also
"closed" because "closed" works with many potential connotations.
Considered open interpretation in the structure of the relevant concepts,
namely: "transaction", "improvisation," "reinterpretation", "intertext". Is proved
theory that postmodern culture is largely based on the theoretical achievements of
Russian formalists, who determined the development of the theory of literature and
art of the twentieth century, marking a range of issues of modern aesthetics, culture,
art, literature.
Systematized aesthetic dimensions open interpretation for example a concert
triptych "Spanish-style" A. Biloshytskyy. Argued the universality "open
interpretation". It is proved that the "open interpretation" can be applied not only to
the "works-in-motion» («work-in-movement»), which are open, incomplete in the
literal sense, but also to any works. "Openness" of works of art is determined by the
infinite interpretations.