Короткий опис(реферат):
Дисертація є першим у мистецтвознавстві дослідженням танцювальної складової мюзиклу як самостійного феномену. У роботі виявлено закономірності еволюції танцювальної складової мюзиклів другої половини ХХ - початку ХХІ ст. З’ясовано специфіку інтеграційних процесів режисерського та балетмейстерського мистецтва в постановці мюзиклів другої половини ХХ - початку ХХІ ст. Проаналізовано основні етапи еволюції мюзиклу та виявлено на кожному відповідну специфіку танцювальної складової. Охарактеризовано взаємозв’язок між новими виражальними засобами мюзиклу і танцювальними традиціями США та Європи. З’ясовано особливості хореографічного стилю балетмейстерів мюзиклів Б. Фосса, Д. Лінн, Т. Тарп та ін. Виявлено особливості танцю в мюзиклах Росії та України.
Суть розробки, основні результати:
The dissertation work, being the first one among art criticism researches, looks into the dance component of the musical as an independent phenomenon. The regularity of the musical dance component of the second half of the XXth - early XXIst century is revealed. The work specifies the integration process of the director and ballet master art of the second half of the XXth - early XXIst century musical staging. The basic stages of the musical evolution are analyzed and the specifics of the dance component at a relevant stage is stated out. The relations between expressive means of the USA and European musical and dance traditions are characterized. The dissertation studies the peculiarities of such musical ballet masters as B. Foss, D. Lynn, T. Tharp and others’ choreography style. The Russian and Ukrainian musicals’ peculiarities are specified.