Electronic National Academy of Ukraine on Culture And Arts Management Staff Institutional Repository

Симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера: рух як структуруючий та музично-драматургічний фактор

Show simple item record

dc.contributor.author Вишинський, Віталій Володимирович
dc.date.accessioned 2020-10-22T11:36:16Z
dc.date.available 2020-10-22T11:36:16Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Вишинський В. В. Симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера: рух як структуруючий та музично-драматургічний фактор : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Віталій Володимирович Вишинський; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2012. 16 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2243
dc.description The thesis considers the approach to research of D. Shostakovich’s creative work and the influence of G. Mahler’s symphonism on it. The basis of this approach is the conception of movement, considered as structural and music and dramatic factor. It’s usage gave the possibility to realize deeper compositional and dramatic idea of analysed works, to imagine the logic of music material formation. The point of intersection of creative searches of Shostakovich and Mahler was found, the essence of common artistic vision of these composers was defined, the principal qualities of their music thinking was determined, the character of reflection of Mahler’s compositional ideas and devices in Shostakovich’s music poetics was indicated. The approach that was found makes wider the possibilities of musicological analytics, represents the notion of intensity and extensiveness in a new context. General principles of music movement construction are defined, the structural and essential feature of tempo and its correlations is determined. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації досліджується період становлення композиторської індивідуальності Д. Шостаковича, здійснюється новий інтонаційно-драматургічний аналіз перших симфоній композитора, розглядаються симфонії Г. Малера. Для розв’язання проблеми зв’язку симфонізму Д. Шостаковича і Г. Малера обґрунтовано підхід, основу якого складає концепт руху як структуруючого та музично-драматургічного фактору. Виконаний в зазначеному ракурсі аналіз симфоній Д. Шостаковича і Г. Малера дозволив вивчити логіку структурування музичного матеріалу, визначити драматургічну стратегію творів, простежити різні стадії процесу виникнення і метаморфоз смислів та зробити висновок щодо природи музичного мислення композиторів. Огляд доробку Д. Шостаковича і Г. Малера та історичного контексту, що оточував композиторів, крізь призму концепту руху виявив своєрідність їхнього творчого методу, а також дав можливість краще осягнути панораму художніх пошуків митців першої половини ХХ-го століття загалом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національна музична академія України імені П. І. Чайковського uk_UA
dc.subject симфонізм uk_UA
dc.subject симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера uk_UA
dc.subject Д. Шостакович uk_UA
dc.subject Г. Малер uk_UA
dc.subject структуруючий фактор uk_UA
dc.subject музично-драматургічний фактор uk_UA
dc.title Симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера: рух як структуруючий та музично-драматургічний фактор uk_UA
dc.title.alternative Symphonism of D. Shostakovich and G. Mahler: movement as structural and music and dramatic composition factor uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account