Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вишинський, Віталій Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2020-10-22T11:36:16Z | |
dc.date.available | 2020-10-22T11:36:16Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Вишинський В. В. Симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера: рух як структуруючий та музично-драматургічний фактор : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Віталій Володимирович Вишинський; Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського. К., 2012. 16 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2243 | |
dc.description | The thesis considers the approach to research of D. Shostakovich’s creative work and the influence of G. Mahler’s symphonism on it. The basis of this approach is the conception of movement, considered as structural and music and dramatic factor. It’s usage gave the possibility to realize deeper compositional and dramatic idea of analysed works, to imagine the logic of music material formation. The point of intersection of creative searches of Shostakovich and Mahler was found, the essence of common artistic vision of these composers was defined, the principal qualities of their music thinking was determined, the character of reflection of Mahler’s compositional ideas and devices in Shostakovich’s music poetics was indicated. The approach that was found makes wider the possibilities of musicological analytics, represents the notion of intensity and extensiveness in a new context. General principles of music movement construction are defined, the structural and essential feature of tempo and its correlations is determined. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації досліджується період становлення композиторської індивідуальності Д. Шостаковича, здійснюється новий інтонаційно-драматургічний аналіз перших симфоній композитора, розглядаються симфонії Г. Малера. Для розв’язання проблеми зв’язку симфонізму Д. Шостаковича і Г. Малера обґрунтовано підхід, основу якого складає концепт руху як структуруючого та музично-драматургічного фактору. Виконаний в зазначеному ракурсі аналіз симфоній Д. Шостаковича і Г. Малера дозволив вивчити логіку структурування музичного матеріалу, визначити драматургічну стратегію творів, простежити різні стадії процесу виникнення і метаморфоз смислів та зробити висновок щодо природи музичного мислення композиторів. Огляд доробку Д. Шостаковича і Г. Малера та історичного контексту, що оточував композиторів, крізь призму концепту руху виявив своєрідність їхнього творчого методу, а також дав можливість краще осягнути панораму художніх пошуків митців першої половини ХХ-го століття загалом. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Національна музична академія України імені П. І. Чайковського | uk_UA |
dc.subject | симфонізм | uk_UA |
dc.subject | симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера | uk_UA |
dc.subject | Д. Шостакович | uk_UA |
dc.subject | Г. Малер | uk_UA |
dc.subject | структуруючий фактор | uk_UA |
dc.subject | музично-драматургічний фактор | uk_UA |
dc.title | Симфонізм Д. Шостаковича і Г. Малера: рух як структуруючий та музично-драматургічний фактор | uk_UA |
dc.title.alternative | Symphonism of D. Shostakovich and G. Mahler: movement as structural and music and dramatic composition factor | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |