Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Воєводін, В'ячеслав Васильович
dc.date.accessioned 2020-10-26T13:36:42Z
dc.date.available 2020-10-26T13:36:42Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Воєводін В. В. Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання (музика і музичне виховання)" / В'ячеслав Васильович Воєводін ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2007. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2252
dc.description The main content of the dissertation presents the scientific substantiation of the methods for the maintenance of future music performers creative potential in the orchestra class. Based on the theoretical investigation of the examined phenomenon specificity, the essence of the creative potential of students at art higher educational establishments has got its determination, as well as its structural components: motivational, emotional, intellectual, communicative, and operational. On the basis of the author’s concept about the importance of realization of future music performers creative potential in the orchestra class; the criteria and indexes for the levels of its forming-up have been worked out; the content, pedagogical conditions have been examined; experimental methods for step-by-step maintenance of the creative potential of students at higher educational establishments have got its approbation, which are based on the principles of person-oriented approach. uk_UA
dc.description.abstract Основний зміст дисертації становить наукове обґрунтування методики становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі. Ґрунтуючись на теоретичному дослідженні специфіки досліджуваного феномена, визначено сутність творчого потенціалу студентів мистецьких вищих навчальних закладів та його структурні компоненти: мотиваційний, емоційний, інтелектуальний, комунікативний та операційний. На основі авторської концепції про важливість реалізації творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі розроблено критерії та показники рівня його сформованості; досліджено зміст, педагогічні умови; апробовано експериментальну методику поетапного становлення творчого потенціалу студентів вищих навчальних закладів, яка грунтується на принципах особистісно орієнтованого підходу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject творчий потенціал uk_UA
dc.subject музиканти-виконавці uk_UA
dc.subject оркестровий клас uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject мистецькі вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject вищі навчальні заклади uk_UA
dc.subject музично-педагогічні дослідження uk_UA
dc.subject духовно-творчий потенціал uk_UA
dc.subject вища мистецька освіта uk_UA
dc.subject інструментально-виконавська підготовка uk_UA
dc.subject фахова підготовка музиканта-виконавця uk_UA
dc.subject навчальний оркестровий колектив uk_UA
dc.title Педагогічні умови становлення творчого потенціалу майбутніх музикантів-виконавців в оркестровому класі uk_UA
dc.title.alternative Pedagogical conditions for the maintenance of future music performers creative potential in the orchestra class uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу