Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Візуальні стратегії сучасної екранної культури: філософсько-антропологічний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ворожейкін, Євген Петрович
dc.date.accessioned 2020-10-27T13:01:20Z
dc.date.available 2020-10-27T13:01:20Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ворожейкін Є. П. Візуальні стратегії сучасної екранної культури: філософсько-антропологічний аспект : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.04 "Філософська антропологія, філософія культури" / Євген Петрович Ворожейкін ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К., 2018. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2270
dc.description The dissertation is one of the first complex cultural and philosophical studiesof visual strategies of contemporary screen culture, that represent the semantic features of the contemporary cultural period.The conceptual analysis of visual strategies is made on the basis of combination theoretical and methodologicaldevelopments of the Frankfurt School, Cultural Studies, Media Studies and VisualStudies.The study of visual strategies allowed to understand profoundly the mechanisms of escapism from existential and everyday problems in mass screen culture, and to substantiate linksamongthe methods of screen art culture and the philosophical methods of existentialism and phenomenology. The work reveals that today is happening active informatization of the screen space. The process is carried outthrough the aesthetic form, and therefore it leads to loss of the content characteristics of the information.The research discovers that development of screen media and emergence of new screen media made the transition from public to individual screening practice and to individual creativitybased on the principles of free exchange and access to information and cultural products. uk_UA
dc.description.abstract Дисертаційна робота є одним із перших комплексних філософсько-антропологічнихдосліджень візуальних стратегій сучасної екранної культури, які репрезентують ціннісно-смислові особливості сучасного культурного періоду. Концептуальне осмислення візуальних стратегій здійснено на основі поєднання теоретико-методологічних напрацювань Франкфуртської школи, Cultural Studies, Media Studies та Visual Studies. Дослідження візуальних стратегій дозволило осмислити механізми ескапізму від екзистенційних та буденних проблем засобами масової екранної культури, а, також, обґрунтувати зв’язки методів екранної арт-культури та філософських методів екзистенціалізму та феноменології. З’ясовано, що сьогодні відбувається інформатизація екранного простору, яка формується через естетичну форму, а тому призводитьдо втрати змістової характеристики інформації. Виявлено, що розвиток та поява нових екранних медіа здійснили перехід від суспільної екранної практики до індивідуального рецептивного досвіду та індивідуального культуротворення, яке базується на принципах вільного обміну та доступу до інформації та культурних продуктів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject візуальні стратегії uk_UA
dc.subject екранна культура uk_UA
dc.subject сучасна екранна культура uk_UA
dc.subject філософсько-антропологічний аспект uk_UA
dc.title Візуальні стратегії сучасної екранної культури: філософсько-антропологічний аспект uk_UA
dc.title.alternative The visual strategies of contemporary screen culture: philosophical and anthropological aspect uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу