Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ганоцька, Ольга Василівна
dc.date.accessioned 2020-11-02T12:41:34Z
dc.date.available 2020-11-02T12:41:34Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Ганоцька О. В. Дизайн споживчої упаковки в Україні: стандарт та ексклюзив : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.07 "Дизайн" / Ольга Василівна Ганоцька ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. Х., 2008. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2286
dc.description In the thesis the evolution of package design as a field of graphic design from ancient times to the present is considered according to a purpose, conceptual positions and research tasks. On basis of the analysis of concrete historical conditions the stages of development and formation of package design are specified and grounded. It is established, that evolution of the package design has cyclic essence. The package of ancient times had all features of exclusive, the standard package appeared as a result of standardization and unification of commodities. Nowadays these two trends develop in parallel, but also there is the partial ousting of standard by exclusive in definite industries of packaging. The piece of not popular separate facts and theoretical positions which are related to the evolution of the package design in Ukraine is put into scientific use. The specificity of exclusive and standard of the consumer package is explored, it is conditioned by historical and cultural, social and economic factors, and also the criteria of the exclusive and standard package are formulated, both trends are defined. It is marked, that package made a standard or exclusive way differ between themselves on definite functional aspects, namely: utilitarian, technological, artistic, publicity, socio-economic, communicative. Prognostic tendencies of the development of standard and exclusive package in Ukraine in ХХІ century are exposed. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації відповідно до мети і завдань дослідження відтворено еволюцію дизайну упаковки як галузі графічного дизайну із стародавніх часів до сьогодення. На основі аналізу конкретно-історичних обставин визначено й обґрунтовано етапи розвитку та становлення стандартної та ексклюзивної упаковки. Встановлено, що еволюція дизайну упаковки має циклічну сутність. Стародавня упаковка мала усі риси ексклюзиву, стандартна упаковка з’явилася на вимогу стандартизації самої продукції. Сьогодні ці два напрямки розвиваються паралельно, проте спостерігається часткове витиснення стандарту ексклюзивом в окремих галузях таропакування з одного боку та перехід упаковки класу «люкс» до категорії «мас-маркет». Введено до наукового обігу певну кількість маловідомих окремих фактів, які пов’язані з еволюцією дизайну упаковки в Україні. Досліджено специфіку ексклюзивної та стандартної споживчої упаковки, обумовлену історико-культурними і соціально-економічними чинниками, а також сформульовано критерії ексклюзивної та стандартної упаковки, дано визначення цим двом поняттям. Зазначено, що упаковки, виготовлені стандартним чи ексклюзивним шляхом, значно різняться між собою за утилітарними, технологічними, художніми, рекламними, соціально-економічними функціональними аспектами. Виявлено прогностичні тенденції розвитку стандартної та ексклюзивної упаковки в Україні у ХХІ столітті. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Харківська державна академія дизайну і мистецтв uk_UA
dc.subject дизайн споживчої упаковки uk_UA
dc.subject дизайн uk_UA
dc.subject споживча упаковка uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject стандарт uk_UA
dc.subject ексклюзив uk_UA
dc.title Дизайн споживчої упаковки в Україні: стандарт та ексклюзив uk_UA
dc.title.alternative Design of the consumer package in Ukraine: standard and exclusive uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу