dc.contributor.author |
Тонхаізер-Воєводіна, Ольга В’ячеславівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-18T10:28:58Z |
|
dc.date.available |
2020-11-18T10:28:58Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Тонхаізер-Воєводіна О. В. Спадкоємність традицій Ференца Ліста в угорській фортепіанній школі другої половини ХХ – початку ХХІ ст. (на прикладі діяльності Дебреценських піаністів) : дис. на здоб. наук. ступеня канд. мистецтвознавства : 17.00.03 — музичне мистецтво / О. В. Тонхаізер-Воєводіна ; М-во культури України. ЛНМА імені М. В. Лисенка.– Львів, 2016. – 236 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2379 |
|
dc.description |
This research focuses on Hungarian piano school at the present stage of its
development in terms of the continuity of the traditions of Franz Liszt – the
founder of this school, the famous Hungarian composer of Romantic era. The
basic tendencies of development of the Hungarian piano school through the
prism of the continuity of Liszt’s traditions are arranged chronologically.
The dissertation is devoted to the phasing of Hungarian pianist; it indicates
value of each phase, carried out comparative analysis of the major achievements and future development. Appropriate research is a comprehensive study
of national identity of modern Hungarian piano school; it emphasizes the close
relationship between all its components.
The dissertation reveals the role of dynasties in the development of modern
Hungarian piano school, identifies ways of building a system of music education – from private lessons at the Music Academy in the nineteenth century,
marks specificity and methodological repertoire of the educational process.
The research determines the continuity of traditions of Liszt as a piano
teacher at the department of the University of Debrecen. Performing traditions
of Liszt are detected on a comparative analysis of interpretations of leading
Hungarian pianists. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертація присвячена дослідженню угорської фортепіанної школи
на сучасному етапі її розвитку в аспекті спадкоємності традицій засновника цієї школи, видатного угорського піаніста та композитора епохи
Романтизму Ф. Ліста. Встановлюється етапність розвитку угорської піаністки, вказується значення кожного етапу, здійснюється компаративний
аналіз основних здобутків і перспектив подальшого розвитку.
Висвітлюється роль династій у становленні сучасної угорської фортепіанної школи. Вказуються шляхи розбудови системи музичної освіти –
від напіваматорських приватних занять до організації Музичної академії
у ХІХ ст. та відкритті її філій у ХХ ст. Зазначається специфіка методичного і репертуарного забезпечення навчального процесу.
Визначається спадкоємність традицій Ф. Ліста у діяльності педагогів
фортепіанної кафедри Дебреценського університету. Виконавські традиції Ф. Ліста виявляються шляхом порівняльного аналізу виконавських
інтерпретацій провідними угорськими піаністами його Першого фортепіанного концерту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка |
uk_UA |
dc.subject |
угорська фортепіанна школа, Ференц Ліст, Музична академія в Будапешті, Іштван Томан, Арпад Сенді, фортепіанна кафедра Дебреценського університету, Міхай Дуффек, національні традиції, спадковість, слуховий метод |
uk_UA |
dc.title |
Спадкоємність традицій Ференца Ліста в угорській фортепіанній школі другої половини ХХ – початку ХХІ ст. (на прикладі діяльності Дебреценських піаністів) |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Continuity of Franz Liszt’s traditions in the Hungarian piano school of the second half of the 20th – on the beginning of the 21st century (on the example of Debrecen pianists) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |