dc.contributor.author |
Гречуха, Наталія Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-01T09:57:28Z |
|
dc.date.available |
2020-12-01T09:57:28Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Гречуха Н. Г. Неоміфологічні тенденції в хоровому мистецтві України 80-90-х років 20 століття : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.01 "Теорія і історія культури (мистецтвознавство)" / Наталія Григорівна Гречуха ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2007. 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2422 |
|
dc.description |
The dissertation is dedicated to the problem of development of neomythological tendencies in the Ukrainian chorus creative work of the 1980-90, neomythologism becoming as an art-stylistic trend. In the research the concept of neomythologism is defined more precisely, its aesthetically - art, typological and musically - stylistic characteristics, different displays in the individual composers’ styles are revealed.
Mythopoetical concepts of the old Ukrainian musical - ritual folklore as a conceptual-stylistic basis of neomythologism are generalized in the dissertation. Works of Ukrainian composers L. Dychko and J. Alzhniev are analyzed from the point of original interpretation of the national mythological tradition, embodiment of typological signs of neomythologism on different structural semanthical levels, revealing peculiarities of mythopoetical apprehension.
Thus, mythologism is interpreted as an aesthetic phenomenon, style dominant, which plays an important part in the development of genre - stylistic, musical - figurative, art - stylistic spheres of the Ukrainian chorus art of the XX century. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено проблемі розвитку неоміфологічних тенденцій в українській хоровій творчості 1980-90-х років, становлення неоміфологізму як художньо-стильової течії. У дослідженні науково уточнено поняття неоміфологізму, виявлено його естетико-художні, типологічні, музично-стильові характеристики, різноманітні вияви в індивідуальних композиторських стилях.
У дисертації узагальнено міфопоетичні концепти давньоукраїнського музично-обрядового фольклору як концептуально-стильової основи музичного неоміфологізму. Проаналізовано твори українських композиторів Л. Дичко і Ю. Алжнєва з погляду оригінального інтерпретування національної міфологічної традиції, втілення типологічних ознак неоміфологізму на різних структурно-семантичних рівнях, розкриття особливостей міфопоетичного сприйняття.
Отже, неоміфологізм інтерпретується як естетичний феномен, художньо-стильова течія, що відіграє важливу роль у розвитку жанрово-стильової, музично-образної, художньо-стилістичної сфер української хорової творчості ХХ століття. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
неоміфологічні тенденції |
uk_UA |
dc.subject |
хорове мистецтво України |
uk_UA |
dc.subject |
хорове мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
Україна |
uk_UA |
dc.subject |
українська хорова творчість |
uk_UA |
dc.subject |
неоміфологізм |
uk_UA |
dc.subject |
міфопоетичні концепти |
uk_UA |
dc.subject |
давньоукраїнський музично-обрядовий фольклор |
uk_UA |
dc.subject |
українські композитори |
uk_UA |
dc.subject |
міфологічна традиція |
uk_UA |
dc.subject |
українська хорова творчість |
uk_UA |
dc.subject |
українська музична культура |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
міфологічна символіка |
uk_UA |
dc.subject |
музично-обрядовий фольклор |
uk_UA |
dc.subject |
українське хорове мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
хоровий твір |
uk_UA |
dc.subject |
міфопоетичне світосприйняття |
uk_UA |
dc.title |
Неоміфологічні тенденції в хоровому мистецтві України 80-90-х років 20 століття |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Neomythological tendencies in the Ukrainian chorus art in the 80-90 of the XX century |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |