Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Неоміфологічні тенденції в хоровому мистецтві України 80-90-х років 20 століття

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гречуха, Наталія Григорівна
dc.date.accessioned 2020-12-01T09:57:28Z
dc.date.available 2020-12-01T09:57:28Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Гречуха Н. Г. Неоміфологічні тенденції в хоровому мистецтві України 80-90-х років 20 століття : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.01 "Теорія і історія культури (мистецтвознавство)" / Наталія Григорівна Гречуха ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2007. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2422
dc.description The dissertation is dedicated to the problem of development of neomythological tendencies in the Ukrainian chorus creative work of the 1980-90, neomythologism becoming as an art-stylistic trend. In the research the concept of neomythologism is defined more precisely, its aesthetically - art, typological and musically - stylistic characteristics, different displays in the individual composers’ styles are revealed. Mythopoetical concepts of the old Ukrainian musical - ritual folklore as a conceptual-stylistic basis of neomythologism are generalized in the dissertation. Works of Ukrainian composers L. Dychko and J. Alzhniev are analyzed from the point of original interpretation of the national mythological tradition, embodiment of typological signs of neomythologism on different structural semanthical levels, revealing peculiarities of mythopoetical apprehension. Thus, mythologism is interpreted as an aesthetic phenomenon, style dominant, which plays an important part in the development of genre - stylistic, musical - figurative, art - stylistic spheres of the Ukrainian chorus art of the XX century. uk_UA
dc.description.abstract Дисертацію присвячено проблемі розвитку неоміфологічних тенденцій в українській хоровій творчості 1980-90-х років, становлення неоміфологізму як художньо-стильової течії. У дослідженні науково уточнено поняття неоміфологізму, виявлено його естетико-художні, типологічні, музично-стильові характеристики, різноманітні вияви в індивідуальних композиторських стилях. У дисертації узагальнено міфопоетичні концепти давньоукраїнського музично-обрядового фольклору як концептуально-стильової основи музичного неоміфологізму. Проаналізовано твори українських композиторів Л. Дичко і Ю. Алжнєва з погляду оригінального інтерпретування національної міфологічної традиції, втілення типологічних ознак неоміфологізму на різних структурно-семантичних рівнях, розкриття особливостей міфопоетичного сприйняття. Отже, неоміфологізм інтерпретується як естетичний феномен, художньо-стильова течія, що відіграє важливу роль у розвитку жанрово-стильової, музично-образної, художньо-стилістичної сфер української хорової творчості ХХ століття. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject неоміфологічні тенденції uk_UA
dc.subject хорове мистецтво України uk_UA
dc.subject хорове мистецтво uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject українська хорова творчість uk_UA
dc.subject неоміфологізм uk_UA
dc.subject міфопоетичні концепти uk_UA
dc.subject давньоукраїнський музично-обрядовий фольклор uk_UA
dc.subject українські композитори uk_UA
dc.subject міфологічна традиція uk_UA
dc.subject українська хорова творчість uk_UA
dc.subject українська музична культура uk_UA
dc.subject мистецтво uk_UA
dc.subject міфологічна символіка uk_UA
dc.subject музично-обрядовий фольклор uk_UA
dc.subject українське хорове мистецтво uk_UA
dc.subject хоровий твір uk_UA
dc.subject міфопоетичне світосприйняття uk_UA
dc.title Неоміфологічні тенденції в хоровому мистецтві України 80-90-х років 20 століття uk_UA
dc.title.alternative Neomythological tendencies in the Ukrainian chorus art in the 80-90 of the XX century uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу