Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Соціально-педагогічні умови формування комунікативних якостей молодших школярів в аматорському театральному колективі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Губа, Оксана Аркадіївна
dc.date.accessioned 2020-12-02T10:03:47Z
dc.date.available 2020-12-02T10:03:47Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Губа О. А. Соціально-педагогічні умови формування комунікативних якостей молодших школярів в аматорському театральному колективі : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.05 "Соціальна педагогіка" / Оксана Аркадіївна Губа ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2008. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2427
dc.description The dissertation is concentrated on the problem of formation and development of communicative qualities of children, it analyses the ways of activation those qualities by means of amateur theatrical art. There has been analyzed the wild range of scientific literature on the subject, determined the sense of communicative qualities, such as “communication” and “conversation”, approved the importance of communication as one of the most creative factors of the formation of child personality, overviewed possibilities of amateur child groups for socialization of the youngest pupils, who have communicative problems. It has been scientifically researched criteria and levels of communication of children in experimental groups, analyzed actual problems of interpersonal contacts between children of the youngest school age. There has been proposed the method of lessons in amateur child theatres, aimed on release, elimination of muscular and psychological tensions, development of interactive, interpersonal qualities, based on Game. This method has been practically approbated, and its effectiveness has been approved. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації розглядається проблема формування та розвитку комунікативних якостей у дітей молодшого шкільного віку, досліджуються шляхи активізації цього процесу засобами аматорського театрального мистецтва. Здійснено аналіз наукової літератури з досліджуваної проблематики, визначено сутність комунікабельності, розглянуто взаємозв'язок понять «комунікація» та «спілкування», доведено важливість спілкування як одного з визначальних чинників формування особистості дитини, розкрито можливості аматорських театральних колективів для соціалізації молодших школярів, що мають комунікативні проблеми. Науково обґрунтовано критерії та рівні сформованості комунікативних якостей у дітей контрольних та експериментальних груп, визначено проблеми міжособистісних контактів у дітей молодшого шкільного віку на сучасному етапі. Запропоновано методику проведення занять у дитячих аматорських театральних колективах, розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес комплексну цільову програму на ігровій основі, що передбачає зняття м'язових та психологічних затисків, напрацювання навичок міжособистісного спілкування, зміцнення самооцінки, творчу самореалізацію та всебічний розвиток дитини. Здійснено експериментальну апробацію запропонованої методики, наведено дані, які підтверджують її ефективність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Київський національний університет культури і мистецтв uk_UA
dc.subject комунікативні якості uk_UA
dc.subject соціально-педагогічні умови uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject аматорський театральний колектив uk_UA
dc.subject театральний колектив uk_UA
dc.title Соціально-педагогічні умови формування комунікативних якостей молодших школярів в аматорському театральному колективі uk_UA
dc.title.alternative Social-Pedagogical Conditions of Formation of Communicative Qualities of the Youngest Pupils in Child Amateur Theatrical Group uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу