Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Французький музичний театр від бароко до класицизму (на матеріалі творчості Жана-Батіста Люллі та Жана-Філіппа Рамо)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Даньшина, Віра Борисівна
dc.date.accessioned 2020-12-04T12:44:10Z
dc.date.available 2020-12-04T12:44:10Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Даньшина В. Б. Французький музичний театр від бароко до класицизму (на матеріалі творчості Жана-Батіста Люллі та Жана-Філіппа Рамо) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Віра Борисівна Даньшина ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2010. 18 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2440
dc.description This dissertation is considered musical theater culture of France last third of the ХVІІ - first half of the ХVІІІ centuries in perspective, the aesthetic ideas, processes and patterns of stylistic genre of musical theater. For the first time in Ukrainian musicology analyzed productions J. B Lully and J. Ph. Rameau in the proposed context. Research operatic works two outstanding representatives of the French operatic school leads to the conclusion that the classicist features, which are formed in their art, not entered in contradiction with the predominance of purely baroque sense of life and the baroque principle of light reflection. In the synthetic theater J. B Lully and J. Ph. Rameau some art combines the principle of polyphonic polyphony. Abrupt changes in emotional and imagistic music plans, methods of composition and structural side of the principle causes assembly opera drama. uk_UA
dc.description.abstract У даному дисертаційному дослідженні розглядається музично-театральна культура Франції останньої третини ХVІІ - першої половини ХVІІІ століть у ракурсі естетичних ідей, стильових процесів та закономірностей жанрового розвитку музичного театру. Вперше в українському музикознавстві аналізуються твори Ж. Б Люллі та Ж. Ф. Рамо у запропонованому аспекті. Дослідження оперної творчості двох видатних представників французької оперної школи приводить до висновку, що класицистичні риси, які формуються у їх мистецтві, не вступали у протиріччя із переважанням суто барокового відчуття життя і з бароковим принципом „світло-тіні”. У синтетичному театрі Ж. Б. Люллі та Ж. Ф. Рамо окремі мистецтва сполучаються за принципом поліфонічного багатоголосся. Різкі зміни емоційно-образних планів музики, прийоми розвитку і композиційно-структурну сторону опери обумовлює принцип монтажної драматургії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська державна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject бароко uk_UA
dc.subject класицизм uk_UA
dc.subject Жан-Батіст Люллі uk_UA
dc.subject Жан Філіпп Рамо uk_UA
dc.subject Французький музичний театр uk_UA
dc.subject музичний театр uk_UA
dc.title Французький музичний театр від бароко до класицизму (на матеріалі творчості Жана-Батіста Люллі та Жана-Філіппа Рамо) uk_UA
dc.title.alternative French musical theater from Baroque to Classicism (based on work of Jean Baptiste Lully and Jean-Philippe Rameau uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу