Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Освіта в контексті ціннісних орієнтацій (соціально-філософський аспект)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Долголенко, Ірина Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-12-10T12:45:41Z
dc.date.available 2020-12-10T12:45:41Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Долголенко І. А. Освіта в контексті ціннісних орієнтацій (соціально-філософський аспект) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.03 "Соціальна філософія" / Ірина Анатоліївна Долголенко ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. О., 2007. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2462
dc.description Thesis is dedicated to solution of the scientific problem, designated as the social-philosophical comprehension of education in the context of value orientations. In the thesis the need for the comprehension of education as the most important object of social reality in the problematic field of social philosophy is based. The advantages of systems approach as most relevant to the object of research are designated; the procedure of the application of a systems approach to the education is explained. The essential-attributive characteristics of education in the spectrum of sociocultural system connections are considered. Reasons, content, dynamics of the transformations of education in connection with this complex of the spiritual determinants of the activity of people as value orientations are revealed. Factors of conceptual shifts in the educational systems, which are revealed in the dynamics of the change of the paradigms of education are analyzed. The process of the functioning of higher school in the countries of North Europe - Sweden, Norway, Denmark and Finland is analyzed. The need for the reform of education in the Ukraine is proved. uk_UA
dc.description.abstract Дисертація присвячена вирішенню наукового завдання, зазначеного як соціально-філософське осмислення освіти в контексті ціннісних орієнтацій. У дисертації обґрунтовується необхідність осмислення освіти як найважливішого об'єкта соціальної дійсності в проблемному полі соціальної філософії. Зазначено переваги системного підходу як найбільш релевантного предметові дослідження; пояснюється процедура застосування системного підходу до освіти. Розглянуті сутнісно-атрибутивні характеристики освіти в спектрі соціокультурних системних зв'язків. Виявлено причини, зміст, динаміку трансформацій освіти у зв'язку з таким комплексом духовних детермінант діяльності людей, як ціннісні орієнтації. Дано аналіз факторів концептуальних зрушень в освітніх системах, які виявляються в динаміці зміни парадигм освіти. Аналізується процес функціонування вищої школи в країнах Північної Європи: Швеції, Норвегії, Данії й Фінляндії. Доводиться необхідність реформи освіти в Україні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject ціннісні орієнтації uk_UA
dc.subject соціально-філософський аспект uk_UA
dc.title Освіта в контексті ціннісних орієнтацій (соціально-філософський аспект) uk_UA
dc.title.alternative Education in the context of value orientations (social-philosophical aspect) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу