Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ту Дуня
dc.date.accessioned 2021-02-16T13:01:58Z
dc.date.available 2021-02-16T13:01:58Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Ту Дуня Паралелі художнього розвитку оперного театру Європи та Китаю : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Ту Дуня ; Одес. держ. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2010. 16 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2554
dc.description The idea of research consists in designation of parallels of musical theatre’s development of China and Europe with a support on archetypes of trickster in representation of females’ positive characters and in advancing by Chinese Theatre of romantic collisions embodiment of European opera in the Art of Middle Ages as the "Chinese Renaissance" by M. Conrad for organics of performing conception of the appropriate parties of singers in China and Europe. “Romantic irony” of the 19-th century legated a particular kind of ambivalence of the seriousness - comicality, in which predominance of the first created exceptional conditions for refraction of archaic trickster’s complex in favour of lyrical excessiveness of expression. However, China's experience found out "the presentiment of Romanticism" at the level of the classic of medieval art, which in the European conditions became a real source of the indicated direction. uk_UA
dc.description.abstract Ідея дослідження полягає в тому, щоб позначити паралелі художнього розвитку музичного театру Китаю та Європи з опорою на архетипи трікстера у представленні жіночих позитивних персонажів і в випередженням китайським театром втілення романтичних колізій європейської опери в мистецтві Середньовіччя як «китайського Ренесансу» за М. Конрадом, - заради органіки виконавської концепції відповідних партій у вокалістів Китаю та Європи. «Романтична іронія» ХІХ століття заповіла особливого роду амбівалентність серйозного - смішного, у якій перевага першого створювало виняткові умови для переломлення архаїки трікстерського комплексу на користь ліричної надмірності вираження. Однак досвід Китаю виявив «передчуття романтизму» на рівні класики середньовічного мистецтва, що в європейських умовах стало реальним джерелом зазначеного напряму. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська державна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject художній розвиток uk_UA
dc.subject оперний театр uk_UA
dc.subject Європа uk_UA
dc.subject Китай uk_UA
dc.subject паралелі uk_UA
dc.title Паралелі художнього розвитку оперного театру Європи та Китаю uk_UA
dc.title.alternative Parallels of art development of European and Chinese opera theatre uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу