Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жердєв, Віталій Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2021-02-18T12:43:31Z | |
dc.date.available | 2021-02-18T12:43:31Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Жердєв В. В. Сакральне мистецтво в православних храмах Німеччини (XIX - початок XX ст.) : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.05 "Образотворче мистецтво" / Віталій Вікторович Жердєв ; Харк. держ. акад. дизайну і мистецтв. Х., 2010. 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2568 | |
dc.description | The thesis is devoted to the analysis of artistic decoration in Orthodox churches in Germany of the 19th - beginning of the 20th century. Historical and cultural context of Orthodox churches’ spread on German lands has been reviewed in this research. Chronology of their foundation, typology connected with specificity of the origin, connection with cultural and artistic processes in the metropolitan country have been analyzed. Influence of metropolitan country’s academic Art on religious paintings in Orthodox churches in Germany has been shown. Creative activity of Russian and German masters who participated in creation of architectural projects and sumptuousness of churches’ interiors have been considered. Works of German masters have been analyzed in the light of their creative activity and influence of German regional Art schools. Certain novelties in Orthodox churches’ decorations connected with Western artistic traditions but contradicting to Orthodox canons have been found. Return to the traditions of Byzantine Art and icon painting canons as well as Old Russian stylizations in Art Nouveau period have been analyzed. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено аналізу художнього оздоблення православних храмів Німеччини XIX - початку ХХ ст. У дослідженні розглянуто історико-культурний контекст поширення православних храмів на німецьких землях і встановлено хронологію їхньої появи, типологію, пов’язану зі специфікою виникнення, а також зв’язок із культурними та художніми процесами у метрополії. Виявлено вплив академічного мистецтва метрополії на сакральний живопис у православних храмах Німеччини. Визначено персоналії російських і німецьких майстрів, котрі брали участь у створенні художнього вбрання православних храмів. Твори німецьких майстрів проаналізовано крізь призму їхньої творчості та впливу німецьких регіональних художніх шкіл. Виявлено певні новації в оздобленні православних храмів, пов’язані із західною художньою традицією, і такі, що вступають у протиріччя із православним каноном. Проаналізовано повернення до традицій візантійського мистецтва та канонів іконопису. Розглянуто давньоруські стилізації періоду модерну. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Харківська державна академія дизайну і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | сакральне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | православні храми | uk_UA |
dc.subject | Німеччина | uk_UA |
dc.title | Сакральне мистецтво в православних храмах Німеччини (XIX - початок XX ст.) | uk_UA |
dc.title.alternative | Sacral Art in Orthodox churches in Germany (the 19th - the beginning of the 20th century) | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |