Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жигаль, Зоряна Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-02-18T13:09:03Z
dc.date.available 2021-02-18T13:09:03Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Жигаль З. М. Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія і методика музичного навчання" / Зоряна Михайлівна Жигаль ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. К., 2011. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2569
dc.description The thesis deals with problem of development of readiness of teachers of music in the system of continuous education to apply innovative method relative solmization. Theoretical grounds of preparation of teachers of music in the system of continuous education to employ method of relative solmization as an educational innovation are discussed in the thesis, and defined its content, structure, historical sources as well as possibility of its adaptation in modern Ukrainian school. Program of preparation of teachers of music for innovative activity in the continuous education courses at the institutes of post-diploma education has been developed on the basis of theoretical analysis of innovative activity, theoretically justified and experimentally tested. The program proposed reveals the most efficient methods of formation of a pitch hearing in the most favorable for it junior school age with taking into account regional features of multinational Ukraine and leading national and international practice in the field of general musical education. Principal goal of the thesis is development of methodological recommendations aimed at update, rationalization and optimization of the educational process. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації досліджено проблему підготовки вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації. У роботі розглядаються теоретичні основи підготовки вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування методу відносної сольмізації як педагогічної інновації, визначено його зміст і структуру, історичні джерела та можливість адаптації в сучасній українській школі. На основі теоретичного аналізу інноваційної діяльності у дисертаційному дослідженні розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів музики до інноваційної діяльності на курсах підвищення кваліфікації в інститутах післядипломиої педагогічної освіти. Запропонована методика розкриває найефективніші методи формування звуковисотного слуху в найбільш сприятливому для цього молодшому шкільному віці, з урахуванням регіональних особливостей багатонаціональної України та передового вітчизняного і зарубіжного досвіду в галузі загальної музичної педагогіки. Одним із основних завдань дисертації є розробка методичних рекомендацій з метою оновлення, раціоналізації та оптимізації педагогічного процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject вчителі музики uk_UA
dc.subject метод відносної сольмізації uk_UA
dc.subject підвищення кваліфікації uk_UA
dc.subject інноваційний метод відносної сольмізації uk_UA
dc.title Підготовка вчителів музики в системі підвищення кваліфікації до застосування інноваційного методу відносної сольмізації uk_UA
dc.title.alternative Development of readiness of teachers of music in the system of continuous education to apply innovative method relative solmization uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу