Репозитарій Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв України

Українська фортепіанна сюїта як предмет музикознавчого дискурсу: історіологічний підхід

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ілечко, Марина Петрівна
dc.date.accessioned 2021-03-10T13:43:37Z
dc.date.available 2021-03-10T13:43:37Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ілечко М. П. Українська фортепіанна сюїта як предмет музикознавчого дискурсу: історіологічний підхід : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. мистецтвознавства : спец. 17.00.03 "Музичне мистецтво" / Марина Петрівна Ілечко ; Одес. нац. муз. акад. ім. А. В. Нежданової. О., 2018. 19 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2625
dc.description The main tendencies of musicological ideas about the genre of the piano suite in Western European and Ukrainian music are determined in the thesis. The main trends in the evolution of the piano suite in European music are revealed, and the genesis of the piano suite genre is reviewed.The intra-genretypology of the Ukrainian piano suite is defined, taking into account the phenomenon of programming.The musicological principles of suites as a type of artistic thinking are revealed contextually the problem of the genre of the suite in the music of the 20th century, taking into account the development of musical culture both in Ukraine and in other countries.The peculiarities of suites in contemporary Ukrainian music are explored. The compositional features of suite cycles are revealed with their subsequent generalization in the historical and musicological context. The leading aspects of the problem of thinking, side and properties of musical thinking are covered. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації визначаються основні тенденції розвитку музикознавчого дискурсу стосовно місця та значення жанру фортепіанної сюїти в західноєвропейській та українській музиці. Виявляються напрями еволюції фортепіанної сюїти в європейській музиці, генезис жанру фортепіанної сюїти. Пропонується внутрішьножанрова типологія української фортепіанної сюїти, враховуючи явище програмності. Виводяться музикознавчі визначення сюїтності як типу художнього мислення, розкриваються контекстуальні складові вивчення історії жанру сюїти в музиці ХХ століття, враховуючи особливості національних культур. Досліджуються особливості сюїтності в сучасній українській музиці. Розкриваються композиційні особливості сюїтних циклів з їх наступним узагальненням в історико-музикознавчому контексті. Висвітлені провідні аспекти проблеми музичного мислення, сторони й властивості фортепіанно-сюїтного мислення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової uk_UA
dc.subject українська фортепіанна сюїта uk_UA
dc.subject фортепіанна сюїта uk_UA
dc.subject музикознавчий дискурс uk_UA
dc.subject історіологічний підхід uk_UA
dc.title Українська фортепіанна сюїта як предмет музикознавчого дискурсу: історіологічний підхід uk_UA
dc.title.alternative Ukrainian piano suite as a subject of musicological discourse: a historiological approach uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу