Короткий опис(реферат):
В дисертації досліджуються шляхи, форми і методи розвитку естетичного смаку молодших школярів у театрально-сценічній діяльності у дитячих аматорських театрах ляльок в умовах дозвілля.
Розглянуто теоретичні засади даної проблеми: визначені можливості мистецтва театру ляльок у розвитку естетичного смаку молодших школярів, вивчені особливості дозвіллєвої діяльності, які повинні бути уточнені при організації занять молодших школярів мистецтвом театру ляльок.
Уточнено категоріальний апарат дослідження. Спираючись на розвиток естетичного смаку як духовної якості особистості, робиться висновок, що специфіка театрально-сценічної діяльності молодших школярів найбільш адекватно може бути відображена у моделі естетичного смаку, який передбачає мотиваційний, діяльнісний, когнітивний і емоційно-почуттєвий аспекти.
Здійснено експериментальну апробацію даної методики, наведені статистичні дані про її ефективність, рекомендації для використання в організації дозвіллєвих занять мистецтвом театру ляльок з дітьми молодшого шкільного віку.
Суть розробки, основні результати:
In this dissertation the ways, forms and methods of the development of aesthetic taste of primary schoolchildren in theatrical scenic activity in children’s amateur puppet show during their spare time are researched.
Theoretical analysis of the problem under consideration is realized: possibilities of art of puppet show in the development of aesthetic taste are determined, peculiarities of the spare time activity are mastered, which have to be taken into account in organization of studies of primary schoolchildren by means of puppet show.
Categorical apparatus of research is specified. Being based on the development of aesthetic taste as a spiritual quality of a person, we come to a conclusion, that specificity of theatrical scenic activity of primary schoolchildren can be more adequately reflected in the model of aesthetic taste, which presumes motivational, active, cognitive and emotional sensible aspects.
Experimental approbation of given method is realized, statistics of its effectiveness, recommendations for usage in organization of spare time studies by means of puppet show with children of primary school age are resulted.