Короткий опис(реферат):
У дисертації досліджено особливості формування зображення у графічному дизайні. На прикладі книги епохи Відродження й тиражної графіки (кольорової гравюри з високим способом друку) виявлено закономірності побудови зображення, які екстрапольовано на зображальний аспект візуальної мови графічного дизайну. Установлено, що вони є загальними для всіх видів творчої діяльності, що пов'язані зі створенням зображення на площині. На матеріалі плаката досліджено розвиток візуально-пластичної мови графічного дизайну від кінця ХІХ ст. до 1960-х рр. ХХ ст. Отримані результати дали можливість обґрунтувати специфіку створення зображення. Доведено, що у 1960-х рр. закінчилось формування базових понять, які стосуються трактування форми і простору: об'ємно-просторового, умовного і площинного. У роботі окреслено тенденції розвитку візуально-пластичної мови графічного дизайну в умовах глобалізації.
Суть розробки, основні результати:
In the thesis the basic formation of image in graphic design was studied. By the example of the book of the Renaissance and production graphic (color engraving in high-qualited method of printing) the regularities of image constructing which are extrapolated on figurative aspect of visual language in graphic design were discovered. It was stated that they are common for all types of creative activity which are connected with creation of planar image. By the example of the poster the development of plastic and visual language in graphic design by the end of XIX century and till the 1920s of XX century was studied. All the derived results gave the opportunity to substantiate the specific character of image formation. It was proved that in 1960s the formation of basic conceptions dealt with interpretation of form and space: volumetric-spatial, relative and planar was completed. In the thesis the tendencies of plastic and visual language formation in graphic design in the conditions of globalization were marked out.