Короткий опис(реферат):
Мета роботи: показати формування образу російського футуризму у творчості поета, публіциста, перекладача Корнія Чуковського. Методологія дослідження полягає у застосуванні порівняльно-історичного, біографічного та психологічного методів. Особливого значення в статті набув біографічний метод, який дозволив: окреслити кола спілкування російської інтелігенції початку ХХ ст.; виявити близьке оточення Корнія Чуковського та простежити настрої представників літератури, образотворчого мистецтва щодо футуризму і футуристів. Наукова новизна. У роботі завдяки ґрунтовному опрацюванню публіцистичних статей, щоденникових
записів, мемуарів Корнія Чуковського було виокремлено образ російського футуризму початку ХХ ст., який склався у творчості літератора. Дотепер ця проблема не виділялася окремо у
тематичних статтях чи монографіях вітчизняних та зарубіжних науковців. Висновки. Об’єктивність подачі образу російського футуризму у творчій спадщині поета й публіциста Корнія
Чуковського значною мірою досягається через протилежність сутностей творчих поглядів літератора, автора розвідок, присвячених новаторському напрямку, та літераторів, яким
присвячено розвідки.
Суть розробки, основні результати:
Purpose of the article: the isolation and analysis of the image of Russian futurism at the beginning of the XX century in the work of the poet and publicist Korniy Chukovsky. Methodology. The methodology of the study is to apply comparative-historical, biographical and
psychological methods. Of particular importance in the article was the biographical method, which allowed: to outline certain circles of communication of russian’s intelligentsia of the early XX century; to discover the close environment of Corniy Chukovsky and to trace the mood of individual representatives of literature, fine arts to relatively futurism and futurists. Scientific novelty. In the work, due to the thorough elaboration of journalistic articles, diary entries, and memoirs of Korniy Chukovsky, the image of Russian futurism of the early XX century, which emerged in the work of the writer, was distinguished. So far, this problem has not been singled out in thematic articles or monographs of domestic and foreign scholars. Conclusions. The objectivity of the presentation of the image of Russian futurism in the creative heritage of the poet and publicist
Kornia Chukovsky is largely achieved through the contradiction between the essence of the creative views of the writer, the author of intelligence devoted to the innovative direction, and the writers who are dedicated to intelligence.