Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коннов, Олександр Федорович | |
dc.date.accessioned | 2021-03-30T09:26:57Z | |
dc.date.available | 2021-03-30T09:26:57Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Коннов О. Ф. Історична динаміка художнього стилю : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.08 "Естетика" / Олександр Федорович Коннов ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. К., 2010. 14 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2682 | |
dc.description | The dissertation deals with transformation of artistic style in artistic practice (from Middle Ages to postmodernism). Terms „style” and „great style” are defined more precisely in the investigation (the interpretation of artistic style as an aesthetical phenomenon is being stressed upon). The dissertation reveals the potential of style's analysis in defining the aesthetical value of an art object. It is demonstrated, that artistic style is kept in artistic practice of modernism and postmodernism at the level of manner. The author examines the question about coordination between the content and formal parameters of artistic style. Concepts of content and material dominants of style are substantiated; notions of „transcendency”, „symbolity”, „immanence”, „simulativeness” are introduced. The work proposes more precise definitions of the categories of style's analysis by D. Chizhevskiy, A. Sokolov, A. Yesin, and establishes a regular dependence between content and formal dominants of artistic style. A model of historical dynamics of artistic style of Renaissance, New time, modernism and postmodernism is constructed. | uk_UA |
dc.description.abstract | Предметом дисертаційного дослідження є стильова трансформація мистецької практики (від Середньовіччя до постмодернізму). У роботі здійснюється експлікація терміна „стиль” (акцент зроблено на розумінні художнього стилю як естетичного феномену). З’ясовується потенціал стильового аналізу у виявленні естетичної цінності твору. Демонструється, що художній стиль зберігається у мистецькій практиці модернізму і постмодернізму на рівні манери. Обґрунтовуються поняття про змістовні та матеріальні домінанти стилю, вводяться такі змістовні поняття стилю як „трансцендентність”, „символічність”, „симулятивність” та „іманентність”. Аналізується узгодженість формальних стильових ознак із духовним змістом твору та встановлюється закономірний зв’язок між домінантами стилю „ступінь умовності”, „іманентність”, „трансцендентність”. Уточнюється значення терміна „великий стиль”, обґрунтовується доцільність введення нових формальних понять стилю. Пропонується модель історичної динаміки художнього стилю, у якій розгорнуто концептуальне осмислення мистецької активності Відродження, Нового часу, 20-го ст. й сьогодення як стильових єдностей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | художній стиль | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.title | ІСТОРИЧНА ДИНАМІКА ХУДОЖНЬОГО СТИЛЮ | uk_UA |
dc.title.alternative | Historical dynamics of artistic style | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |