Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кротова, Тетяна Федорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-12T14:16:01Z | |
dc.date.available | 2021-04-12T14:16:01Z | |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.citation | Кротова Т. Ф. Становлення і розвиток інтересу до музичного виконавства у старшокласників на основі особистісно-орієнтованого підходу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : спец. 13.00.02 "Теорія та методика навчання музики і музичного виховання" / Тетяна Федорівна Кротова ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2004. 20 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2729 | |
dc.description | This thesis considers formation and development of interest to musical performance at senior pupils on the basis personal-oriented method in teaching. We analyzed theoretical and historical scientific literature relating to under consideration problem; studied specific character of musical performance interest at senior pupils taking into age consideration. Also it was defined musical performance character and its place in teenage requirements structure; described content and structure components of musical performance interest. It was founded criteria and levels of musical performance interest formation from the position of structural components of this interest (emotional and volitional). Personal-oriented method was developed and inculcated into musical teaching and educational process. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації розглядається проблема становлення і розвитку інтересу до музичного виконавства у старшокласників в контексті особистісно-орієнтованого навчання. Здійснено теоретичний та історичний аналіз наукової літератури з досліджуваної проблеми; вивчено специфіку інтересу до музичного виконавства у старшокласників з урахуванням вікових особливостей. Визначено роль і місце музичного виконавства в структурі вікових потреб підлітків; охарактеризовано зміст і структурні компоненти інтересу до музичного виконавства. Виявлено педагогічні умови ефективного застосування особистісно-орієнтованого підходу до учнів у процесі розвитку інтересу до музичного виконавства. Науково обґрунтовано критерії та рівні сформованості інтересу до музичного виконавства з позиції структурних компонентів інтересу (емоційного, інтелектуального та вольового). Розроблено та впроваджено в навчально-виховний процес методику, спрямовану на становлення і розвиток інтересу до музичного виконавства у старшокласників в умовах особистісно-орієнтованого навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Київський національний університет культури і мистецтв | uk_UA |
dc.subject | інтерес до музичного виконавства | uk_UA |
dc.subject | музичне виконавство | uk_UA |
dc.subject | старшокласники | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | Україна | uk_UA |
dc.subject | мистецька освіта | uk_UA |
dc.subject | культура особистості | uk_UA |
dc.subject | музична освіта | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | музично-виконавська підготовка | uk_UA |
dc.subject | дитячі музичні школи | uk_UA |
dc.subject | особистісно-орієнтований підхід до учнів | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | потреба | uk_UA |
dc.subject | саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | самовдосконалення | uk_UA |
dc.title | СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ІНТЕРЕСУ ДО МУЗИЧНОГО ВИКОНАВСТВА У СТАРШОКЛАСНИКІВ НА ОСНОВІ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ | uk_UA |
dc.title.alternative | Formation and development of interest to musical performance at senior pupils on the basis of personal-oriented method | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |