Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузнєцова, Інна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-04-13T11:57:02Z | |
dc.date.available | 2021-04-13T11:57:02Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Кузнєцова І. В. Аксіологічні та праксеологічні засади становлення особистості як суб'єкта культурно-освітньої діяльності : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. філос. наук : спец. 09.00.10 "Філософія освіти" / Інна Володимирівна Кузнєцова ; Ін-т вищ. освіти Акад. пед. наук України. К., 2008. 20 c. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2735 | |
dc.description | Dissertation is devoted to the examination of axiological and praxeological of dimensions of personality becoming the social-responsible subject of culture-educational activity. The need of information society for a leading role of social and cultural process as universal form of self-realization of society and value-oriented person is determined. The dynamics of cultural - ethical foundation in the process of becoming the personality is justified according to the stages of transformation of consciousness: individ - individuality - personality. The anthropological concept of culture (axiological gauging) is extended by introduction of definition of the specialized branch concept of cultural activity (praxiological gauging), remedial character of which on retranslation, interpretation and distribution of culture is generalized into unified metaprofessional activity, named by notions - culturetregerical activity and culturetreger. It is offered to build modern cultural - art education on the basis of philosophical idea of cooperation of the subjects of educational process. The main purpose of this conception is culturetreger (librarian, editor, journalist, translator, guide etc.), which executes the professional task in a context of existing value-oriented above - problem which includes moral foundations of his professional background. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертаційному дослідженні проаналізовано аксіологічні та праксеологічні виміри особистісного становлення суспільно-відповідального суб’єкта культурно-освітньої діяльності. Висвітлюється потреба інформаційного суспільства у провідній ролі соціокультурного процесу як універсальної форми само-усвідомлення суспільства і формуванні ціннісно-орієнтованої особистості. Виявлено динаміку культурно-етичних підстав у процесі становлення особистості, відповідно до етапів трансформації свідомості: індивід – індивідуальність – особистість. Розширено антропологічну концепцію культури (аксіологічний вимір) означенням спеціалізованої галузевої концепції культурної діяльності (праксеологічний вимір), процесуальний характер функціонування якої з ретрансляції, інтерпретації та розповсюдження культури узагальнено в єдину метапрофесійну діяльність, означену поняттями – культуртрегерська діяльність та культуртрегер. Запропоновано сучасну культурно-мистецьку освіту будувати на засадах філософського осмислення співпраці суб’єктів освітнього процесу. Метою концепції є – культуртрегер (бібліотекар, редактор, журналіст, перекладач, екскурсовод тощо), який виконує професійне завдання в контексті існуючого ціннісно-орієнтованого над-завдання, що включає моральнісні засади до його професійної підготовки | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інститут вищої освіти Академії педагогічних наук України | uk_UA |
dc.subject | особистість | uk_UA |
dc.subject | аксіологічні та праксеологічні засади | uk_UA |
dc.subject | культурно-освітня діяльність | uk_UA |
dc.title | АКСІОЛОГІЧНІ ТА ПРАКСЕОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk_UA |
dc.title.alternative | Axiological and praxiological fundamentals of the personality as subject of culture-educational activity | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |