dc.contributor.author |
Кушнарьов, Валерій Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-16T15:16:33Z |
|
dc.date.available |
2021-04-16T15:16:33Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Кушнарьов В. В. Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. культурології : спец. 26.00.01 "Теорія та історія культури" / Валерій Володимирович Кушнарьов ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. К., 2010. 20 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elib.nakkkim.edu.ua/handle/123456789/2795 |
|
dc.description |
It is made the methodology of systematic-activity approach according to the studing of communicative functions of the advertisement in tourism. It gives the possibility to define the features of advertising activity in the area of tourism.
Imaging, branding, mythological design as factors of forming the strategies of marketing communications and advertising in tourism are characterized. The analysis of sociodynamic of the transformations of advertising communications of tourism is given.
It is defined the event, ethic, aestheticall characteristics of advertising communication in tourism. The analysis of infrastructure of the advertising communications in mass media is given. The integrated marketing communications of the advertisement of service and destination are analysed.
The features of integration of the communicative space of advertisement in cultural tourism have been studied.
It is given the model-project characteristics of the integrated marketing communications and advertisements in the context of designer technologies. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У дисертації розроблена методологія системно-діяльнісного підходу щодо вивчення комунікативних функцій реклами в туризмі. Це надає можливість визначити особливості рекламної діяльності в царині туризму.
Охарактеризовано іміджологію, брендинг, міфодизайн як чинники формування стратегій маркетингових комунікацій та реклами в туризмі. Надається аналіз соціодинаміки трансформацій рекламних комунікацій туризму.
Визначаються подієві, етичні, естетичні ознаки рекламних комунікацій у туризмі. Надається аналіз інфраструктури рекламних комунікацій у ЗМІ.
Аналізуються інтегровані маркетингові комунікації та реклами послуг і дестинацій. Вивчаються особливості інтеграції комунікативного простору реклами в культурному туризмі.
Надається модельно-проектна характеристика інтегрованих маркетингових комунікацій та реклами в контексті дизайнерських технологій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Київський національний університет культури і мистецтв |
uk_UA |
dc.subject |
туристична реклама |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
соціокультурний простір |
uk_UA |
dc.subject |
сучасна Україна |
uk_UA |
dc.title |
Туристична реклама в соціокультурному просторі сучасної України |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Tourism advertisement in the social and culture area of modern Ukraine |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |